Höstlov


God morgon Höstlovsveckan!
 
Frukosten är i magen och jag hoppas att ingefära shoten ska göra susen med kroppen ;)
 
Dagens planer blir att åka till ett lekland (jag hade tydligen lovat)
Inte det roligaste jag vet men vad gör man inte för barnen.
 

Blåsigt ute men solen skiner och det får vi vara nöjda med.
Måste även leta fram lite roliga halloween sminkningar på nätet, skulle var skoj att göra en cool sminkning.
Vet du kanske någon?
 
 

Dags att klä på oss och se efter hur bussarna går så vi kommer fram till ngt lekland idag :)
 
 
 
Önskar dig en fin måndag och behandla andra så som du själv vill bli behandlad så blir livet lite bättre vettja!
Jennifer

Vi ska till badhuset idag :)

Netti Starby

Vilka härliga planer och ha en fortsatt mysig dag! :-D Kramis

Eva`s blogg

Ja va mysigt, jag har ju inte dom kraven då barnen är stora :) o tyvärr hinner jag inte med dem små heller jag har mkt jobb denna veckan trist men sant ...kram å fin måndag

elin

Härliga bilder!<3

Pauline Hurtig

vad mysigt med lov!

MALINDENISE

Vilka mysiga planer.