Lyx till huden

 
 
 
Hej Onsdag
 
Sovit betydligt bättre denna natt även om jag vaknade i natt med mensvärk...Fick min mens i helg men den försvann lika fort?? konstigt aldrig hänt tidigare. Men nu verkar den fungera igen:)
Sov gott i Novas säng ( ingen som väckte mig) Mina barn kommer upptassandes varje natt och ska ligga i vår säng.
 
Igår fick jag hem mitt paket jag beställde från skincity
Alltså självaste julafton och detta unnade jag mig själv bara för att jag ville:)
Dyrt? får man tycka om man vill men jag har inga andra laster.
 
Det jag beställde var ett kit med tre st ansiktsmasker hårbandå maskpensel och en genomskinlig necessär.
Ska bli tokspännande att testa dessa olika masker.
 
 
 

Någon som testat någon av dessa märken?
Jag har aldrig provat någon av dessa så det ska bli superspännade.
 
Önskar dig en fin onsdag!
 
 
 
 
 
 
 
 
Netti Starby

Vad spännande med nya produkter och hoppas att du blir nöjd! :-D Kramis

Jenny

ja verkligen som julafton när man får hem paket.. också en skönhetsjunkie :)
den där masken från codage har jag bara hört / läst massa bra om. Att hollywoodstjärnor rekommenderar den osv. Du får återkomma sen vad du tyckte, jag är själv nyfiken på den :)
Kram

Eva`s blogg

köper mitt mineralpuder där alltid skoj att få saker från ...kram o lycka till o säg vad du tycker om det du fick <3

hanna

aldrig provat men det såg super spännande ut :D
nej precis man ska ha ett förtroende mellan barnmorska och den som är gravid och det har vi verkligen inte haft, allt har varit så fel så nu hoppas jag det ändras!

Carina Marianne Holst

Spännande att prova. Skin city tycker jag är ett bra ställe att köpa på :) Ha en fin kväll :) Kram

Svar: Ja det är första gången jag beställer därifrån och så mkt fina produkter de har:) kommer fortsätta beställa därifrån, kram
mammansprinsessor

Ulrika Webersköld

usch avskyr mens värk får ju ofta pms migrän oxå o massa magont
ja i bland får man unna sej saker sånt gillar ja
kramar fina vännen

MADDISENJ.SE

Härligt paket. Jag har dock inte testat någon av dessa märken tidigare. Spännande att se vad du tycker om dem!

Lindsay

kikar förbi=)

Biggeros

Spännande att få höra vad du tycker om dessa produkter. Det är alltid kul att prova på nytt🤗Kram

Natalia Richardson

Hoppas du kommer gilla dina. Nya hud produkter.

Nouw.com/Lindsey

Brukar också beställa där ifrån och har provat produkter från paula choice serien och det är super bra produkter. Har dock aldrig provat masken som du beställt....lite saftiga priser men helt klart värt varenda krona. Kram

Svar: ja dyrt är det, men detta kit köpte jag för halva priset man får passa på när det finns bra erbjudanden,kram
mammansprinsessor