Pojkvännens dag

 
 

Idag är det pojkvännens dag.
Kan väl kalla Björn pojkvän fast vi är sambo och han är 47 år:)
Alltid finns det ngt att fira
 

Cava och jordgubbar ska vi fira med i kväll.
 
 
 
 
Det är väl klart man ska fira all den kärlek som går.
Nu är ju Björn inte någon liten pöjk som jag kallar för pojkvän.
Han är en man i sina bästa år:)
 
 
MANLIGHET ÄR DET
Som gör en kvinna
knäsvag utan våld
 
 
 
 
starsinlife.blogg.se

GRATTIS tillkom Björn🎈Ha en fin kväll.

Eva`s blogg

he he det har jag helt missat är inte i min bästa tid just nu o mkt runt om oss men va kul att fira, i morgon är det ju kanelbullensdag :) kram å fin kväll

Svar: haha ja lite mer ironiskt då:) ja kanelbullens dag det visst barnen om:)kramar o hoppas ni får det lugnare snart.
mammansprinsessor

Netti Starby

Åh vad mysigt och det hade jag missat! <3 Kramis

Natalia Richardson

Hoppas ni fick en fin kväll ihopp. Kram.

Michaila*

Men vad mysigt! :)

ullie

Fira det som firas kan säger en vän till mej så passa på i morgon är det kanelbullensdag oxå =)

Tack finaste gumman min goa du <3

Jenny

Gör ni rätt i att fira, gott med jordgubbar

Jennifer

Åh vad mysigt :D