Sköna söndag

 
i morse hade jag tänkt att göra amerikanska pannkakor till frukost men kom just på att Englas  kompis inte tål gluten och jag hade inget glutenfritt mjöl hemmà.
så det blev bacon äggröra smoothies inte illa det heller !
 
Alltså vad är det med vädret ? 
15 grader ute och sol 
heeeelt sjukt härligt .
 
 
Jag tog en promenix ner mot Vallentunasjön och lyssnade på podd.
 
Huset är städat alla sängkläder tvättade.kaninburen är ren och fräsch igen förstår inte vilken energi jag haft senast dagarna men har inte haft så mkt annat för mig än att springa runt och jaga barn med snabeldraken.
Nästa gång Björn reser bort måste jag se till att ha lite vuxet sällskap.
Tacka sociala medier vad hade jag gjort annars 💕
 
Nu måste jag se till att Engla gör sin engelska läxa som är till i morgon och dessutom öva inför matte prov till nästa v.
Men först måste vi skicka hem kompisar annars blir inget gjort.
 
Johanna Utterberg

Åh vilken mysfrukost och sååå härligt med detta väder idag! :) Kram

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Men åh så mysigt :D. Ser väldigt gott ut :)

Svar: Tack snälla.
mammansprinsessor

starsinlife.blogg.se

Ja samma sköna väder här i Blekinge sol 16 grader, underbart!! Vad bor du? Hoppas helgen varit bra. Kram

starsinlife.blogg.se

Ja samma sköna väder här i Blekinge sol 16 grader, underbart!! Vad bor du? Hoppas helgen varit bra. Kram

ullie

ja jag bor lite långt i från annars hade ja gärna kommit på besök så du slapp va ensam
men vilken mysig frukost de blev nog nöjda tjejerna
alltså du HUR lycklig är man inte sol o 17 va det här rena sommaren idag tjohoo men ja nu blåser det får se om det blåser ivg mera moln eller om de kommer
kramizar o fin måndag

Svar: Ja superhärligt verkligen, idag är det mera blåsigt men värmen är kvar.ja gulle däj hade varit mysigt att träffas så snäll du e :) kram
mammansprinsessor

Eva`s blogg

Ja ett underbart väder, som jag dock inte utnyttjat alls, men så är det ibland. Gott det ser ut det där jag gör oxå sånt ibland på helgen :) kram å fin måndag

Netti Starby

Vilken smarrig frukost och underbart väder ni hade! :-D Kramis

Veronica

Så mysigt det ser ut!!! Härligt med soliga höstdagar, det behövs så man kan ladda D-vitamin! Har ni köpt nytt bord? Så fint, blev sugen på ett träbord till köket när jag såg ert 😊 Kram!

Svar: Tackar ,nej då det är sedan gammalt vi har det i köket:) är faktiskt less på vårat:)kram
mammansprinsessor

Mirre Sweetwords

Men oh så mysigt och så fint du fått det här inne

Svar: Tack vad glad jag blir:)
mammansprinsessor