Blått vin och en målning av husfasad


Tjohejsan min vän
 
Denna lördag blev det en tidigt middag, våran tonårsdotter skulle i väg och det är alltid bra med mat i magen innan man drar i väg och träffar sina vänner.
 
Vi har målat klart halva huset i dag, tyvärr kom det regn så vi fick avsluta vårat målande.
Ska bli så skönt när det är färdigt, vilken skillnad det blir.
Kul när det går framåt :)
 
Det märks att hösten är på ingång när kandelabern är tänd :)
 
 
Har varit så nyfiken på detta med blått vin.Har letat febrilt på systemet men det har varit en beställningsvara el så har det tagit slut varje tillfälle jag varit där.
Inget jag gått miste om direkt, typ bland det äckligaste vin jag druckit.
Snygg flaska var det i alla fall.
 
 
Har du testat denna ?
 
Nu ska vi  se till att göra en smarrig fruktsallad till kvällsmys framför en film tillsammans med kidsen som just nu är ute och leker med sina grannkompisar.
Hoppas ni har en fin kväll.
 
 
Carro

åh mysigt! hoppas ni får en fantastisk kväll :)

Heléna

Hahahahahahaa... Tack!!!! Då ska jag definitivt inte ge mig på det blåa vinet som alla fotograferar och visar upp på bilder överallt :D Här blir det en flaska rött ikväll - kör med säkra kort :D Så duktiga ni är som kämpar på med målandet! Njut av kvällen nu fina Petra <3 Kramar <3

Svar: Eller hur denna flaska har man ju sett på instagram under hela sommaren, njut av ditt röda i kvälldet låter säkrast :) kram
mammansprinsessor

Netti Starby

Vad tråkigt att vinet var äckligt och den har jag aldrig testat. Kramis

Mirre Sweetwords

Sicket läckert vin och fint med kandelabern,

Svar: Tack fina:)
mammansprinsessor

Eva`s blogg

javisst är hösten mysig med alla ljus å så :) jag har oxå varit nyfiken på det vinet men då skippar jag det kram å sov gott sen

jannice

Hahha, vad roligt... Jag tyckte inte heller om detta bubbel/vin... De va inte i min smak! Finns bättre om du vill ha i blått. MInns dock inte namnet på denna nu jag tänkte på... kram

Svar: Bra då får jag chansen att testa fler då:)kram
mammansprinsessor

ullie

har den flaskan fast i rosa men inte smakat den ännu . .. d va fint du dukat lite lördagsmys
underbara gladioler oxå så jätte mysigt
tack försöker krya på har väl blivit nåt bättre mindre ont i halsen idag så nu kommer väl förkylningen kramiz

Hanna

Vilka vackra blommor! Blått vin har jag aldrig testat. Men det ser spännande ut! Och lite giftigt ;)
Kram

Svar: Tack:) nja den var inte så giftig:)
mammansprinsessor

Eleonora Adriana ♥

Mysigt :)

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Tycker inte ens om vin men är ändå himla sugen på att testa den där bara för att färgen är så härlig, haha ;)

Fröken M

Jag tycker faktiskt om det där vinet och har hunnit med ett gäng flaskor i sommar... Förra sommaren var den rosa varianten en favorit, men så gillar jag att det inte är så mycket alkohol i dem och att de typ smakar saft ;)

Svar: Nja lite för sliskig o lite för lite alkohol haha
mammansprinsessor