Gästrummet

 
Vi har äntligen fått upp gardiner i vårat gästrum.
Har länge spanat på dessa puderrosa sammetsgardiner från Mio möbler.
Förra veckan slog jag till och det var nedsatt pris på dem :)
Tycker hela rummet blev så mkt trevligare med gardiner
Lite mer värme nu när hösten är kommen.
 
 

Vi måste bara se till att sätta upp lister för det har vi inte prioriterat riktigt än.
Lite målning under fönsterkarmar och sedan är rummet helt klart.
 
 
Bäddsoffan är inte den snyggaste men praktiskt till gäster.
 
 
 
 

Önskar dig en härlig kväll
Netti Starby

Åh så himla fint det blev! :-D Kramis

Ida

Men gud vad fint!

elin

Så fint du har det!<3

Julia Svensson

Åh så fint det blev!

Celine

Så fint!

ullie

Det är sååå himla fint o fin a gardiner rosa där ble så mysigt

ja skit fsk de tar allt ur mej ja orkar inte har ju inte den orken alls :(

kram fina o ha en jäte fin morgon dag

Eva`s blogg

aja det där är fint så det räcker :) gästrum ja har man ofta gäster så abolut annars hade jag gjort det till en big walk in closet he he stor kram

Svar: Precis vad vi tänkte från början och gissa om jag nu ångrar mig djupt haha, kram
mammansprinsessor

Jessica Högberg

Jättefina gardiner!! Härligt med ett gästrum...

Svar: ja superskönt :) kram
mammansprinsessor

Jenny

åh så fina, älskar de lite tyngre sammetsgardinerna.
Men åh har du också instagram, vad heter du där ? Tack snälla, gullig du är.Kram

Svar: Tack visst e dem:) haha du följer mig på instagram petra@olzzon heter jag :)kram
mammansprinsessor

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Alltså åh så fint! :D