Lördag

 
Denna lördag har Nova varit hos kompis och kompis hängde med hem på middag.
Engla har dansat.
Jag och Björn åkte iväg och spana på tvättmaskin och tumlare.
Får se hur vi gör med den saken men less på att hänga tvätt lite varstans i huset😝
 
skickade efter en pälsjacka och jag har nu bestämt mig för att behålla den 💕Tycker om den mer och mer 💕
 
Önskar dig en härlig lördagkväll 
Här ska vi förbereda middag inför morgondagens gäster.
Vill inte känna mig mer stressad än vad jag är 🙄
Får börja morgondagen med en långpromenad så kanske det blir bra.
 
kram 💕
elin

Så fin du är! Älskar jackan , så snygg<3

Svar: Tack:)
mammansprinsessor

Natalia Richardson

Hoppas din stress släpper. I dag fick jag stress delux. När Thomas sa mamma och hennes man kommer på middag i kväll. Hm vi bestämde ju i morgon sa vi ju. Blir bättre i dag när jag Tänkde efter.
Åh så stressad jag blev ha ha. Hur ska jag hinna allt??
Damsuga torka golv städa badrum och toalleten m.m"
Men allt slutade bra och vi fick en trevlig kväll.
Vilken underbar jacka du köpt,varifrån är den tyckte mycket om den.

Svar: Tack stressen la sig och Björn var så snäll som hjälpte till med både städning o matlag sedan var det ju bara syster som kom men ändå, jag blir lätt stressad av minsta lilla.man vill ha det rent o fräscht även om jag städar för jämnan utan resulat med barn som springer in o ut i huset med kompisar:) kram vi fick en supermysig kväll och det är ju det som räknas.
mammansprinsessor

Eva`s blogg

åh va fin du o den är klart du skall behålla den :) stress är så himla farligt o krävande ...stor kram å fin söndag

Svar: Tack snälla;) ja stress är inge vidare bra men jag taggade ner.) måste ta en sak i taget:) kram
mammansprinsessor

Netti Starby

Vilken fin jacka och det är bra att du behåller den! :-D Kramis

Svar: Tack ja den e så skön, kram
mammansprinsessor

Caroline

Jättefin pälsjacka och den sitter så fint på dig. :) Hoppas att ni får en riktigt trevlig middag idag som ni skulle förbereda och att allt går bra. Kram

Svar: nja blev ingen förberedelse men det blev toppen ändå:) tackar min fuskpäls är superskön,kram
mammansprinsessor

Madeliene

åh så mysig jacka! :)

Svar: Ja jätte skön:)
mammansprinsessor

jannice

Superfin jacka!!! :)
Hpoppas ni fick en fin söndag. kram

Svar: Tack:) ja vi hade en mysig middagsbjudning! kram
mammansprinsessor

Amanda

Älskar din jacka så fin<3

Svar: Tack snälla
mammansprinsessor

Fröken M

åh, hittade du någon bra tvättmaskin och tumlare som du kan tipsa om ?
Det står näst på tur på vår to-do-lista nu..
Jag har bara inte "orkat" ta tag i det än ;)
Det är så MYCKET som ska köpas och bestämmas just nu att jag knappt vet vart jag ska börja...
Kram

Svar: Nja vi han inte riktigt med att bestämma oss , men fortsättning följer... kram
mammansprinsessor

Gabriella

Fiiiina du!!

Jennifer

Så fin du är :)

Jenny

åh så snygg den va tycker jag du ska behålla, jätte snygg i den.
Ja så synd för man ville ju inte stänga av heller fast man sett den innan. Skönt för dig att va hemma fast för tråkig anledning då om dom är dåliga. Hoppas n blir bättre. Jag skulle ha vabbat idag men som tur är tog mannen de, så ont om folk på mitt jobb

Sandra

Den var jättesnygg :) jag älskar pälsjackor, dock använder jag inte riktig päls utan fejk päls! Men den där satt jättefint på dig, kramar och hoppas du får en bra dag <3

Svar: Tack sandra , ja detta är såklart en fejk:) kramar
mammansprinsessor

Natalia Richardson

Så skönt att allt slutade,i en trevlig kväll.
Vad har du köpt din fina jacka?
Kram.

Svar: Den skickade jag efter på nätet från stylelevel :) kram
mammansprinsessor