Ny vecka och ett simtest

Idag hade den här coola tjejen simtest med skolan.
 
De e så duktiga de har börjat med att gå hem själva från skolan 💕
Oftast möter jag upp dem halva vägen men annars går de gärna hem tillsammans med varandra 💕Engla är inte så glad i fritids hon har blivit stor nog tycker hon💕
 
 
Denna vecka är det två födelsedagar som ska firas en som fyller 17 och en som blir 10 år.
stora tjejer jag har 💕
dessutom blir min lille store son 27 år om två veckor så nu har vi många  födelsedagsbarn att fira💕
 
ska snart jaga in barnen som är ute och leker 
Björn är på middag hos jobbarkompisar.
önskar dig en härlig kväll
Netti Starby

Oj tiden går verkligen fort för dom små! <3 Kramis

jannice

Stora tjejer=) Så snygga jackor dom hade också. kram

Svar: Tack snälla
mammansprinsessor

Sandra

Fungerar det bra för dem att gå hem? Alvin eller ja egentligen båda hatar fritids och jag jobbar ju deltid så är hemma efter skolan de flesta dagar. Men måndagar är en lång dag nu hämtar pappan dem och åker sedan tillbaka till jobbet. Har funderat på om de kanske kan börja gå hem tillsammans, är cirka 1 km..Hhemma klarar de sig bra några timmar.. Vet inte vad jag vill med detta, lite flummigt :-)

Svar: Jo men det grejar dem säkert😀De har ju varandra att gå med.Mina känner sig så "stora" då dem går hem tillsammans och oftast brukar ett gäng klasskompisar hänga på så dem gör sällskap, sedan har Engla mobil så hon ringer alltid mig när hon lämna skolan ☺️
mammansprinsessor

Eva`s blogg

ja du tiden går fort grattis till dina fina tjejer :) ja tiden går för fort ....stor kram

EVELINA

Vad kul med simtest och vad roligt när de kan börja gå hem själva, duktiga tjejer! :) Jättekul också med så många födelsedagar, vi har en födelsedag på kommande, Addes 1-årsdag i slutet av månaden :)

Pauline Hurtig

vad kul :)