Vi firar Thimmy 27 år idag

 
Ännu ett födelsedagsbarn att fira denna månad 🎉
Nu vet ni vad jag pysslat med kring juletider 😝🤣
 
Min förstfödde son 27 år idag 28 september 
Alltså jag minns det som igår när jag gick där på söder i värkar och lunchade på mc Donalds innan vi begav oss till Södersjukhuset.
 
Thimmy kom förbi efter jobbet och käkade tårta 
 
Björn och Alexandra jobbade till 19 så jag hade bokat bord på friday's till dess.
 
Mysigt hade vi även om maten inte var den bästa dessutom dålig service då vi fick vänta länge och sedan fick in fel mat.
 
Tänk att jag har en son som är vuxen ☺️
Men ens barn blir väl aldrig vuxna i mammas ögon ❤️
 
Netti Starby

Åh vad mysigt och grattis till honom! <3 Kramis

Moa

Stort grattis till thimmy ☺️ Själv är jag också född 1990 fast fyller i oktober hehe. Kram finaste Petra tack snälla för din senaste kommentar i mitt förra inlägg ♥️

elisabeth

fina bilder,stort grattis till T...ja helt sjukt att du har en vuxen son,men börjar man tidigt så :)
och jaa vi förstår nog alla vad du pysslat med i december hahaha :P

Jessica Högberg

Låter som ni hade trevligt ändå, men det är inte kul när det går så fel på ett restaurangbesök

Alice Lindström

Grattis till honom :)

Cissi

Låter som ett bra firande! Stort grattis till honom ;)

ullie

min är 15 o två meter snart o ja tycker det va som igår han va 4 liksom hahah
hurra för thimmy idag nästan heter han ju samma som min TIM :D grattis

Svar: Tackar:)
mammansprinsessor