Bästa vänner

 
Dem älskar verkligen varandra ❤️
Bästa vänner och Novas stora trygghet på skolan.
 
Igår funderade Nova på vad hon ville ge sin kompis för sak att ta med till Spanien.
De hade pratat ihop sig dagen innan att de ville så gärna ge varandra en sak/minne ❤️
 
I morse när vi kom till skolan och tjejerna fick syn på varandra var det kram kalas som alltid när de ses 
Men denna gång brann det i mina ögonlock och jag fick hejda mig 😆
 
på vägen från skolan började jag ful grina.
bästa vännen och klasskompisen ska  flytta till Spanien en tid men kommer tillbaka någongång i andra klass.
 
Alltså så fina dem alltid är med varandra !
❤️❤️❤️
Netti Starby

Jag förstår att du blev tårögd och det hade jag också blivit! <3 Kramis

Veronica

Jag hade inte kunnat hålla tårarna borta i det läget... Hoppas att tiden går fort tills hon kommer tillbaka!! Kram!

Svar: Nä jättetufft :) de har två veckor på sig att leka nu och sedan är det snart höst igen:) kram
mammansprinsessor