Fredag

Tog med mig mellan dottern till MOS
mamma och dotter mys och lite för oss själva eller själva var vi förstås inte på mall of Scandinavia 🤪mellandagsrea och folk överallt 
Men det är väl alltid mkt folk på mos!
 
På Coco mania åt vi lyxiga belgiska våfflor med nutella frappe 
Hela kostcirkeln idag 🤪
 
Vi shoppade presenter till lillsyrran som fyller 9 år nästa vecka 💕
sedan åkte vi hem och åkte skridskor igen 💕
så mysigt.
 
Den coola Lill ryggan from river island köpte Engla idag 💕
Hon börjar bli så stor 💕
ska skaffa bank kort till henne nu💕
 
Kram/P
 
 
ullie

men gud så gott det ser ut mumms
ja men vännen ja säger detsamma tänk va mysigt .
har så fin kontakt att det känns som man känner varann väl hade varit så skoj
kram min fina o ha en fin lördag nu

Heléna

Så snygg rygga! Barnen växer verkligen och börjar bli stora! Min yngsta är redan 16 år - förstår inte vart de åren tog vägen... Mysigt med en runda på MOS och dessutom äta lite gott :D Kram fina du <3

Heléna

Så snygg rygga! Barnen växer verkligen och börjar bli stora! Min yngsta är redan 16 år - förstår inte vart de åren tog vägen... Mysigt med en runda på MOS och dessutom äta lite gott :D Kram fina du <3

Matilda Berlin

Dom där våfflorna alltså - DRÖM! Ser verkligen sååå gott ut!! Kram fina <3

Eva`s blogg

visst är det mysigt med mamma o dotter tid :) ja tiden går fortare än man tror så man får tillvara på den :) kram å fin lördag här är det snart jobb

Netti Starby

Vad mysigt att ni fick egentid tillsammans! :-D Kramis

Johanna

Det såg verkligen gott ut. =) MOS har jag aldrig besökt. men får ta mig ett besök dit där nästa gång jag besöker sthlm :)

Yasmine

Superfin ryggsäck! :D Låter som en mysig dag!
Svar: Ja jag bor i Rimbo, så vi bor nära varandra :D
Kram

ullie

hur mår du gumman ?
varför är du rastlös ?
Skickar en varm go kram

Biggeros

Vill önska dig ett Gott nytt År 2019.
Kram🍾🍾

Eva`s blogg

kikarin & ÖNSKAR ER ETT GOTT NYTT ÅR med massa kul hoppas jag BAMSE KRAM <3