Gårdagens födelsedag

 
 
Gårdagens födesledag blev underbar o mysig.
Jag vaknade med skönsång o paket på sängen av barn sambo o svärisarna:)
 
På kvällen fixade vi födelsedagsmiddag får då kom broder o syster med fam.
 
Även Alex pojkvänn William kom senare på kvällen och överlämnade blommor till mig :)
Hans mamma fyllde nämligen oxå år igår så han kunde inte vara med på våran middag:)
 
 
Mysigt att det var så många är och jag blev riktigt uppvaktad av mina svärföräldrar;)
Bara min son som inte kom, jag vet inte vad jag gjort för ont:(
 
Vi ska snart i väg och hämta Alex från jobbet, hon mkt extrajobb nu.
Handlat julmaten klart idag och sista klapparna köpte Björn.
Själv var jag iväg ut till pulkabacken med barnen för vi har massor av snö,sedan hunden som behöver rastas och svärföräldrar som ska passa upp på så det finns att göra, jag lovar:)
Imorgon är det jul ska bli sååå skönt. 
KRAM/P
 
MartinaOlsson

Hej på dig!
Den näst sista luckan i min julkalender har nu öppnats, och därunder gömde sig chansen att vinna ett helt valfritt smycke till ett värde av max 399kr från 7East! Vill du vara med och tävla? :) Klicka då på länken nedan! Förövrigt så hoppas jag att du får en supermysig kväll, för min del blir det uppesittarkväll för hela slanten! Ska du också kolla? :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/127464/julkalender-lucka-23-7/

Netti Starby

Vad mysigt ni har haft det och ha en underbar jul! :-D Kramis

ullie

stort GRATTIS i efterskott hoppas att du har en jätte fin jul oxå vännen
god jul i från oss o vi hörs ju så klart o blommorna... ja de va underbara
stor kram

Heléna

Ett stort GRATTIS på födelsedagen i efterskott och en riktigt GOD FORTSÄTTNING! Hoppas ni har det supermysigt! Stor kram fina du <3