Julpyntet

 
Julpyntandet pågår en liten dos om dan i vårat hem :)
Tar ni fram allt på en och samma gång eller gör ni som jag plockar fram lite var dag?
 
Mysigt är det i varje fall
Jag och barnen har precis klätt granen,Björn fick sätta i ljusslingan i går kväll för sånt har jag inget tålamod till.
 
 
Håller på att fixa med lucia nattlinne och batterier som ska vara i ljushållaren och glitter hit o dit.
Kan inte riktigt förstå att det är Lucia om två dar.
Så mysigt med lucia tycker jag. 
 
 
Så himla skönt min huvudvärk har gett med sig och även rycket i ögat är lite bättre:)
Tror faktiskt det kan ha ett samband med att jag får i mig väldans mkt koffein.
Mina kosttillskott innhåller ju en del koffein och jag har tagit 4 tabletter tillsammans med en säkert 5 koppar kaffe innan lunchtid,så det måste  typ varit det som orsakat huvudvärk och hjärtklappning o nervryckningar.Jag har dragit ner till en kopp om dagen nu och känner inte alls samma stress i kroppen.
Får hoppas det fortsätter så här.
 
 
Björn är på julbord igen med jobbet, denna gång är det på fotografiska som jag velat följa med då:)
Så det är bara jag och tjejerna William och den lurviga hemma.
 
Jag ska strax ta kvällspromenixen
Sedan tror jag vi kryper ner i våran säng och ser film på paddan:)
Hur mysigt låter inte det.
 
 
KRAM/P
 
 
 
 
 
 
 
 
Johanna

Jag tar fram allting på en gång :)

Så fint och mysigt du har det :)

Ullie

här är ju lite då o då annars orkar ja inte

ja du konstig förkylning man får den bara sådär o sen är den några dagar o sen typ borta lika fort som den kom
men ja fick det ju en gång till eller ja nåt lite utav den
iag jätte ont i halsen men nu på kvällen bättre? brukar va tvärtom

hoppas lusset går bra så mysigt
ja såg lucia idag på vårdcentralen

Netti Starby

Åh vad fint ni har pyntat och vilken mysig kväll du hade! :-D Kramis

Yasmine

Här har mamma julpyntat typ allt idag haha då hon hade lite sovmorgon från jobbet :D Lucia är nästan det bästa med december tycker jag! <3

Eva`s blogg

Har satt fram det som får stå blir inte så mkt i år då vi jobbar o är inte hemma 24 lagom pynt asså :) ja ta det lugnt med hälsan den är prio 1 gumman stor kram

Celine

Så himla fint! Måste köpa mer julpynt till läggan inför nästa år!

Mirre

Ohh så fint du pyntar, samt det var extremt länge sedan, 💕 🤗 hoppas att allt är bra

Matilda Berlin

Men guuu vad mysigt!! Och pyntet vad ju bara så fint =) KRAM <3

Angelica Wåhlin

Så fint med allt pynt ju!

Biggeros

Skönt att huvudvärken har givit med sig. Störigt när ögat rycker...
Jag brukar klä granen på en och samma gång. I år var väldigt enkelt för min gran är liten och grann. Det låter som en god idé att titta på en film tillsammans/ kramiz