Loddobox

 
Hämtade ut min härliga loddobox i helgen.
Det är som julafton varje gång den kommer.
En trevlig överaskning.
 
Är du intresserad av att premunera på en loddbox så har du chansen att få 10% rabatt på din första beställning om du uppger koden po17.
Bara att klicka HÄR
 
 
Vad var det som innehöll o lådan denna gång då tro.
 
Probi Mage Powder Shot en smidig portio0nspåse med en dagsdos probi mage mjölksyrabakterier i pulverform,pulvret har fräsch smak av citrus, på sen är lätt att ha med på resan eller väskan och bara ta i farten.
 
Nicks En sockerfri bar med jordnötter och fudge.glutenfritt.
 
NJIE ENERGY Sockerfri energidryck med smakerna LOLLI POP CANDY TWIST FIZZY COLA
 
Fruktbollar som endast består av frukt ,jag fick smaken mango.
 
Valio En välsmakad havredryck drick den som den är eller i din smoothies som vi gjorde barnen älskade den perfekt om du vill ha ett mjölkfritt alternativ.
 
Silicea Den stora julförsäkringen, suverän mot alla jul och stress magar,passar även till barn som har godisfyllda magar.Ger effekt på akuta mag-tarmproblem såsom halsbränna sura uppstötningar magsmärtor o gaser.
 
Svenska powerlite AB en sheetmask, maskerna är återfuktande lugnande samt mjukgörande och efterlämnar en fin lyster,Själv älskar jag dessa ansiktsmasker,kommer lätt använda denna under julhelgen.
 
Paneter webshoppen presentkort på 50 kr erbjuder ett brett sortiment på böcker flr kropp och själ.
 
Probi mage kunde inte komma mer lägligt, precis när jag hämtade ut min loddobox hade jag ont i magen:) så denna kommer jag garanterat behöva fler gånger,och det är ngt jag aldrig skulle komma på tanken att köpa själv.
 
Strawberry pineapple var den som fick  bäst i smak av mig o barnen, jag är inte mkt för energidryck men denna var god.
 
Här kan du beställa din första loddobox och få 10% rabatt på ditt första köp om du uppger koden po17
 
Detta är ett samarbete med loddo.se
 Lycka till. 
 
Matilda Berlin

Men alltså guuu vilken grym box!!! Kram fina <3

Eva`s blogg

roligt att du får hem en box som denna, hoppas det går bra i jul stöket o du får en fin dag kram

Yasmine

Du får gärna berätta vad du tyckte om fruktbollarna :D

Biggeros

Mycket smått och gott även som tilltalar mig. Rena julafton!!!
Silicea funkar bra jultider och havredrycken funkar bra för min vegantjej🤗
Vi ska ha en kombinationjul med Lchf och Veganmat. I år ska jag iaf äta choklad i Jul=)
Kram