Lördag

 
Hej Fina!
 
Vaknade lagomt tidigt o utvilad.
Började morgonen med en långprommis i skogen med Harry.
Passade på att släppa honom fri.
Han sprang som en tok:)
Så himla härligt att gå i skogen
Lugnt o skönt och den enda vi mötte var någon enstaka råddjur;)
Livets liv...
 
 
Tycker det är så mysigt med alla julsaker som börjar pryda sin plats.
Börjar längta lite till jul nu.
 
 
Min önskan är att få fira med alla mina barn så jag håller mina tummar o tår.
Jag tar inget för givet ,men jag tycker man ska vara rädd om varandra.
Kan tillägga att jag saknar min mamma ngt oehört och hon kommer aldrig någonsin tillbaka.
När hon levde hade vi våra toppar o dalar men vi blev aldrig så osams att vi bröt ngn kontakt.
Jag är inte osams med någon jag bara undrar vad som hände och varför det är som det är.
Inombords gråter jag något gränslöst,utåt visar jag min enorma styrka och fejkade glädje.
 
Uff...så personligt det bidde här då:)
 Avslutar med att önska dig en fin lördag
Barnen ska få baka egna pepparkakshus, Engla har valt att göra ett chokladhus med marabou ,ska bli spännade att göra;)
 
KRAM/P
 
 
 
blondina

Men så mysigt och fint det blev :D

ullie

här känns det som att jul kommer vara en vanlig lördag vi ska va själva o ja det blir va man gör det till men kan se min man o ja vid var sin dator som nu ha ha gud
vet inte varför ja känner så kanske för svärmor e borta

den dagen man inte får ha sina barn hemma usch va jobbigt
kram fina du är här om du vill skriva o prata

Biggeros

Visst vill man vara samlad med sina barn till jul. Det är just en sådan familjär helg. Hoppas att det blur så för din del🤗
Vår lilla tös bestämde sig för att hälsa på mamma och pappa till jul. Den äldsta tösen ska tyvärr jobba. Nu är det ju lite längt att dra iväg till Spanien efter jobbet. Så är det när barnen har blivit vuxna. Man har de bara till låns. Trevlig 3 advent och lycka till med bakandet idag÷) kram

Matilda Berlin

Men åh! Så sorgligt det du skriver =( Men bortsett från det - SÅ FANTASTISKT!! Hoppas ni hade en helt otrolig Lördag och att er Söndag blir det med <3

Eva`s blogg

Ja så är det o jag sa samma till min make det är min dröm att alla är samlade men min son är på resa med frun i karibien o har det gott äldsta är med sin familj o den yngsta är ensam med sina så vi ska va där :) håller tummen för dig hjärtat kramis

Yasmine

Ser fram emot att få se pepparkakshusen sen! :D

Angelica Wåhlin

Låter som en fantastisk början på dagen! Kram

Netti Starby

Åh vad mysigt och så himla fint du har pyntat! :-D Kramis

Johanna

Hoppas du får fira med alla barn och det löser sig med det som tynger dig :)

Jag får inte fira jul med min son i år. Han firar med sin pappa och hans familj och jag mår redan dåligt över det, jag vet inte hur jag skall överleva julafton :/