Att vara omtyckt

 
Finns det något finare än kärleken?
Jag tror inte det ;)
 
Sötaste påsarna :)
Förra veckan firade vi alla hjärtans dag här hemma som säkert många andra.
Finns ju så mkt fint i butikerna som jag luras av;) men så länge jag tycker det är kul så köper jag.
Jag har inget emot att visa kärlek och det visar jag även andra dagar än bara den 14 februari;)
 
Småtjejerna älskar lol så det lyckades jag köpa innan dem tog slut igen,väldigt populär leksak och vilken affärside helt grymt:)
Alexandra fick den hjärtformade asken med de grymaste örhängen från syster P.
 
Jordgubbar och choklad tillhör :)
När mitt hjärta klappar extra ..... alltså hur gulligt
Jag smäller av så fint.Fick denna dikt av Engla.
 
Okej hon missade ett R där men det är ju det som är så gulligt.
 
Rosorna köpte jag till världens bästa sambo och själv kom han hem med världens lyxbukett till lilla mig:)
 
Blev en GANT skjorta till han också:)
 
En liten inblick i presentköpandet och hjärtansdag firandet för dig som gillar söta ting:)
 
Äntligen har vårat internet kommit igång igen så det är bäst att passa på att blogga på här :)
Önskar dig den finaste tisdag och glöm inte att sprida kärlek omkring dig.
Livet blir mkt roligare och enklare då.
Carro

åh så himla gulligt :)

Netti Starby

Åh vad mycket gulligt <3 Kramis

ullie

nu har mina skatter börjat bli större o bara lillan typ skriver teckningar numera nästan så man saknar det. hittade en från tim 5 år idag ... maama du är best .. klart man smälter då =)
firar alltid kärlek me så är det o gulligt tycker ja me

Svar: ja man får passa på medan de e små att njuta av deras söta presenter sedan blir det ingetalls :) kram
mammansprinsessor

Eva`s blogg

Härligt med kärlek o presenter :) bra att ert internet är tillbaka gumman, ha en fin onsdag kramis

Eva`s blogg

han hade magkramper, vill inte skriva ut då någon som känner dotterns ex syster skvallrar dem vet inte riktigt varför men får gå på något som gör att han kan tömma tarmarna ..kram<3