Barstolar

Vet inte vart jag hittade denna bild men någonstans på nätet:)
Alltså dessa barstolar i sammet är så galet snygga.
Om vi bygger om köket och skaffar oss en köksö då ligger dessa på min önskelista.
 
 
 
Dessa stolar är också så fina tillsammans med det runda bordet.
Bägge köken är så fina.
Kan tänka mig ett kök i marmor:)
skulle även vilja ha ett stort marmorbord i matsalsrummet men det vågar jag inte säga högt :)
 
Problemet med mig är att jag tycker om så mkt:)
 
kram o fin kväll
Här blir det en stor kopp te framför Renee´s brygga bara jag får minstingen i säng först:)
 
 
ullie

ja tänkte sådär fört va?? har ja missat hon gjort om köket =D =D sen såå jätte fint gillar oxå dem
såg inne hos bianca ingrosso hon har några rosa stolar vid sitt bord så fint

Eva`s blogg

Åh javisst är det super snyggt med sammets stolar finns fina fåtöljer oxå i gammel rosa me like :) hoppas allt är bra med dig vännen kram

Sandra

Alltså åh, känner att ja bara MÅSTE ha bar stolarna i sammet haha, så himla snygga!