Februariboxen

 

Jag tycker det är lika spännande varje gång jag får hem min låda från loddo.
Produkter som jag i vanligt fall kanske  inte skulle köpa med mig hem får jag chansen prova.
Alltid något som blir en överaskande  upplevelse.
 
 

Vad innehöll loddoboxen denna gång?
 
  • Loka Loka hallon en försmak av sommaren från bergslagen .Loka är smaksatt med naturliga aromer och innehåller varken socker eller sötningsmedel eller kalorier.
  • SF kids play 3 kostnadsfria månder på sf kids play
  • Barebells milkshake med vaniljsmak som innehåller 24 hela gram protein ,inget tillsatt socker och dessutom helt laktosfri,perfekt som mellis frukost eller efterätt.
  • Nutrilett Bar med yoghurt och blueberry som innehåller mycket proteiner och fibrer,baren innehåller naturliga ingredienser som grekisk yoghurt  blåbär mandel och bovete och är helt utan artificiella sötningsmedel.
  • Norr En uppfriskande törstsläckandedryck laddad med ämnen som hjälper din kropp att återställa vätskebalansen .
  • Julens Destooper belgiska lyxkakor som innehåller enbart naturliga ingredienser och är helt fria från konserveringsmedel och palmolja.
  • Nutcup Mjölkchoklad är kärlek och jordnötsmör är gott tillsammans blir dom än mer-det blir magiskt .Helt utan palmolja.
  • Stanley Hjärtformat hänglås en symbol för din eviga kärlek och vänskap hjärtlåset är lätt och har ett 3-siffrigt kodlås så du slipper kasta bort nycklar för att visa din kärlek:)
  • Smakis smoothies en eko mellis även den utan tillsatt socker med smak av äpplen bananer jordgubbar päron och fullkornshavre.
 
 Är du också intresserad av loddoboxen så gå in här och beställ din box idag
Jag kan ge dig 10%rabatt på din första beställning om du uppger koden po17
 
Detta är ett samarbete med loddo.se
Netti Starby

Spännande innehåll och ha en fin dag :-D Kramis