Isveckan

Nova på sparken ❄️
 
Hej sportlovsvecka 
vi är i norra Värmland 
Det är kallt och det är lite blåsigt så det biter rejält i kinderna.
Engla försöker sparka men det är lite rostiga skidor så det är rätt så tungt o trögt ;)
 
 
Det saknas då inte snö 
 
 
Det var en väldans tur att det var skottat när vi kom fram igår! Sista biten fick vi skotta oss in i huset och det är mängder av snö här !
Engla hjälpte mig att baka pinnbröd till korvgrillningen 
 
 
 
 
Engla utanför bastun 
 
Björn har startat bastun så snart kan vi värma oss om vi har tur 
fy vad jag ogillar kyla jag föredrar alla gånger sommar 
 
 
Vi försöker att åka snowracer ner för backen men det går sådär ❄️
Får göra nya försök i morgon.
så mysigt att vara här i lugnet 
vi har husen för oss själva och det är underbart 
 
 
Netti Starby

Åh vad mysigt med grillning och en sådan spark var längesedan jag såg! :-D Kramis

npfmorsan

jäpp i dessa trakter har vi snö...massor av snö!!
härliga bilder,precis så som det ska vara på sportlovet :) vi har också en spark,men även den har så dåliga medar så det går trögt att köra med den...men kan tänka mig att det är en rolig leksak för tjejerna :)
hoppas ni får en härlig vecka...här har vi sportlov först nästa vecka. KRAM

Eva`s blogg

åh va massa snö och så mysigt har ni hyrt huset? ja även vi har fått snö här nere kul om man slipper köra bil he he kram å fin dag

Svar: Hej nej då det är svärisarnas vinterstuga ✨✨✨✨✨kramar
mammansprinsessor

Natalie Salazar

Åh vilka fina bilder :)