sportlov i Värmland

En glad Nova som övar på längdskidor 
 
Hej sportlovsvecka 
Det är kallt och kyligt och mängder av snö 
alltså jag har frusit hela dagen ❄️
Inga kläder har jag packat till mig själv vet inte vad jag tänkte på när jag packade.
skulle behöva ett underställ men inget jag snubblat på idag då vi tog bilen till Torsby 
Vårat hus vi bor i ✨så mysigt 
Engla var riktigt duktig på längdskidor 
skam den som ger sig 
 
Nova försöker få fart på pulkabacken men det går trögt nedför !
 
Vi lagade tacos till middag och det blev grymt uppskattat av oss alla.
Jag och engla gick ner och bastade 💕
Med varsin dricka i bastun !
 
Sedan sprang vi upp nakna till duschen 🤣❄️
 
Ja det är lite så vi håller på här ✨❄️
Önskar dig en mysig kväll
kram 
 
Netti Starby

Men åh vad härligt ni har haft det och det ser så mysigt ut! :-D Kramis

Eva`s blogg

Va härligt ni har det o så mkt snö dessutom härligt njut kram kram