The book of mormon

 
så himla rolig gå och se den om du inte gjort det 🤣
taxi dit och taxi hem för barnen kunde inte slappna av och somna förrän vi kom hem men det var det värt !
 
Igår morse kom denna snygging på besök cocerpoon Harry ❤️
Tjejerna glada 
Så otroligt fin 
 
Själv var jag tvungen att åka vidare till stan för att träffa syster yster och utnyttja mitt presentkort jag fick när jag fyllde år på blue medi   Spa 
Tyvärr hade de fått vattenskada så det såg inte så mysigt ut men vad gör det när man ligger där och blundar 
Du har aldrig sett mig snyggare 🤣🤪
jag la till lite och gjorde en lyx ansiktsbehandling och färgade bryn o fransar , mina bryn har jag visserligen gjort med microblading men behövde färga de ljusa strån jag har 
 
Tjusigt värre 🙈
syster tog bild från sängen bredvid vi körde samma behandling 
Intog en god hummersoppa till lunch på karla café efter våran behandling
sedan hade jag lite brådis till Roslagsbanan för att åka hem till hunden igen 
 
 
 
Harry är en cocerpoo på 6år 
och tanken är att vi kanske ska ta över honom 🤩
Nu drar vi iväg på sportlov sedan får ta honom på prov en vecka för att se att allt fungerar.
 
Tänk att vi kanske blir hundägare 
Volvo villa och vovve 🤣
Visst är han fin ?
Lena

Älskar The Book of Mormon, dem har verkligen gjort den bra här i Sverige! :D

Netti Starby

Vilken mysig helg ni hade och härligt med spabehandlingar :-D Kramis

Miss Jennifer

VIlken mysig helg :D Ja han är så fin :D