Dansat ut julen

Igår kväll plockade vi bort julen här hemma vi hann inte med det innan vi reste.
Men hur fasiken kan det bli så dammigt???
Inge kul att komma hem och behöva storstäda och jag är inte klar än.
Har bara platsgranen kvar på övervåningen sedan har vi dansat ut julen.
Nu siktar vi mot vår:)
 
 
Köpte årets första blombukett
 
Vilken dröm det var att komma hem till sin egna säng efter att ha legat på ett stenblock i två veckor:)
Kändes som att ligga på ett moln och jisses vad man uppskattar allt det där som i vanliga fall bara flyter på.
Jag är så evigt tacksam och jag saknar ingenting i mitt liv jag har allt jag kan önska.
 
KRAM
 
 
 
 
 
 
Moa

Himla skönt att komma hem, mindre skönt att behöva städa 🙈 så himla vackert du har det hemma 😍 kram finaste Petra

Eva`s blogg

Ja det brukar vara så :) jag håller med dig, tulpanens tid är kommen så det blir väl en del buketter innan den är över :) kram å fin kväll

Johanna Utterberg

Det är alltid skönt att komma hem, speciellt till sin egen säng efter att man varit iväg och rest :) Så härligt med tulpaner!! :D Kram!

ullie

det är alltid så ja tokälskar min säng o längtar ihjäl mj då man är iväg ja kan va iväg på dagen o sen hem o sova i goa sängen ha ha

ja i morg ska ja nog köpa mej en tulpan eller rosen bukett längtar efter det nu kram kram

Jenny

Ja det är de som är såå härligt med att resa, vad man väl uppskattar att komma hem igen. Saker man tar för givet som vad fräscht vi har. man kan dricka vatten ur kranen osv & frisk luft.

Tack för dina ord förresten, ja hoppas denna mardröm försvinner vill bara ha mitt vanliga hår och att det sitter kvar på huvudet. Hoppas du får en fin fredag. Kram

Netti Starby

Åh vad fint du har det och förstår att du har saknat din säng! :-D Kramis

Mirre Sweetwords

Så fin blombukett