Fredag

 
Denna natt har det blåst som attan 
Men det är fortsatt varmt i luften 
min mage har krackelera och mår inte så bra :(
tagit det lugnt med maten men det har vi visserligen gjort snart i två veckor haha finns inget som är direkt tilltalande i det vitamesiska köket 😜
Här har jag en hund nedanför benen som gjorde oss sällskap på lunchen 🤣Tappade dock aptiten då den och katten satt  gnagande på en levande ödla 🙈
Alltså allt här är så långt bort från verkligheten hemma i Sverige !
 
Nu går det tydligen inte att ladda upp fler bilder wi-fi går segt så med det säger jag godnatt denna fredag !
 
 
Jenny

Så fin du är, så brun.
Åh hade haft panik, så rädd för alla djur. Det är de jobbiga som gör att jag inte kan åka iväg så där för min fobi, sjukt jobbigt.

Jobbigt att din mage vart så där, kan tänka mig det lätt blir så där med andra bakterier än vad vi är vana med.

Svar: Tack snällaJag har också panik för insekter o ormar o andra otäcka prylar:) men det funkade faktsikt bra.
Drack dukoral men det räckte inte men glad att ingen av oss blev sjuka. kramar
mammansprinsessor