Unicorn


Unicorn tårtan som jag beställde igår.
Så fin men oftast är ju fina tårtor inte så goda;)
 

Tårtan blev precis så som jag och Nova ville ha den så det lyckades dem med när vi ringde och beställde den:)
 
Så galet söt :)
Denna söndag började vi med lek med kompisar sedan var Nova bjuden på Jennas kalas på friskis och svettis med lek och tävlingar.
 
Tanken sedan var att vi skulle få middagsgäster för att fira Novas 8 års dag som var i början av januari.
Jag hade inte beställt en tårta för 600 spänn om jag visste att INGEN skulle dyka upp denna dag som vi tänkt fira Nova.
 
Klart att man kan få förhinder och klart att vissa inte ens väljer att höra av sig men det kommer igen och tillbaka.
Tråkigt faktiskt när det är barn som fyller år.
Hade det varit någon av oss vuxna hade jag inte brytt mig.
Grejen är att vi har väntat med våra presenter eftersom vi var i Vietnam och kunde inte släpa med en massa paket dit.
Så valde vi att ge våra presenter tillsammans med övriga familjemedlemmar som skulle dykt upp idag.
Skit i samma firad har hon blivit av oss dubbelt upp nu, hon fick tårta i Vietnam och några små paket.
 
Passade på att slå in paketen medans Nova var på kalas.
 
LOL är en stor succe  hos mina barn och nu finns dem även i små djur,riktigt rolig grej faktiskt ;)
Tjejerna sitter och ser på youtube när personer öppnar dessa små söta bollar med roligt innehåll.
Nästan att jag vill ha en egen:)
 
Nova var jätteglad att få se tårtan när hon kom hem:)
 
 
 
I väntan på att ägget ska kläckas...
 
Två söta filurer som kom ut ur ägget ,De dansar o låter o har sig och det tog sin lilla tid innan det ville kläckas:) riktigt rolig grej.
Superfin tårta och jag tror att Nova är nöjd hon med:)
Vi älskar dig till månen och tillbaka flera flera ggr om.
 
 
 
 
unicorntårta kalas barntårta
Netti Starby

Nej vad tråkigt att ingen kom och det var verkligen dåligt. Vilken gullig tårta och ägget var en rolig present :-D Kramis

npfmorsan

Satan i gatan vilken härlig tårta hon fick,hoppas den var god med :) Samtidigt så förstår jag dig så väl att du lackar ur att ingen av dem inbjudna ville komma..detta var ju planerat sedan en tid tbx vad jag förstår och då tycker jag det var dåligt gjort,speciellt som ni väntat med hennes presenter.
Hoppas hon fick en bra "andra födelsedag" med er i alla fall,hon verkar ju nöjd :) kram

Svar: Ja de ville väl men blev sjuka:( hade väl inte brytt mig om vi hade firat henne ordentligt den dagen hon fyllde för så brukar vi göra,nu var det bara några få som skulle komma o blev tyvärr dålig.Kändes som tårtan hade vi kunnat köpa vilken dag som helst:) blev ju bara vi ändå. kram o Nova var nöjd det är huvudsaken
mammansprinsessor

ullie

nä men varför säger de inte att de inte kommer? fy stackars vännen tur nu då så blev det tårta o presenter men ändå

Svar: sånt e livet:) tur vi hade kul ändå:) kramar
mammansprinsessor

Jenny

Men åh vilken himla fin tårta, vilken glädje att få en sån. Men så himla synd att ingen dök upp. Hade ni bjudit folk / vänner och familj som inte dök upp och inte ens ringde alltså ? Herregud så dåligt i så fall usch så trist.
Men skönt hon var nöjd över dagen och vilka roliga presenter hon fick.

Svar: Tack vi hade bjudit familj på min sida som tyvärr fick huvudvärk och sedan en som aldrig hörde av sig,men vi klarade oss bra ändå:)kram
mammansprinsessor

Eva`s blogg

Men gud vad är det för föräldrar som kan göra så?? oavsett så är det en skitstil om man blir sjuk ja, barn är barn. Men vilken super fin tårta o ni kunde ju smaska i er lite extra ;) men familjen var där o det är viktigast stor kram <3

Svar: Haha ja precis idag har de kompisar hemma som hjälper till med tårtätande:)ja precis vi firade henne dubbel ´men lite tråkigt när man beställt tårta o mat men sånt som händer och vi är inte så många på min sida:( kram
mammansprinsessor

Veronica

Väldans fin tårta!! Men va’ tråkigt att släkten ej kom, så dålig stil... Det betyder ju så mycket för barnen att bli firade... Du ordnar alltid så fint o så fina presenter o jättefin bild på er tre! Kramisar V

Svar: Tack snälla, ja vi är ju inte så många på min sida heller:( så det är lite tråkigt att det blev som det blev.Vi får ta igen det när alla kan:)kram
mammansprinsessor

Johanna Utterberg

Sååå vacker och gullig tårta!! :D Men fy så tråkigt att ingen kom?! Tur att ni firade henne ordentligt <3 Kram

Svar: Tackar:) ja det var sjukdomar o sånt som ställde till det men vi överlevde:) kram
mammansprinsessor