Daisy Love

 
Hej Lördag
 
Behöver jag säga att det är varmt:)
Helt otroligt vilket väder vi har denna sommar i Sverige.
Barnen har precis badat klart med sina vänner och tog nu en paus hemma hos grannarna med varsin ipad
Det blev sent igår, Jag och Björn tog med oss vinboxen och bjöd in oss till grannarna och barnen kom väl inte i säng förrän halv två i natt:)
 
Köpte denna parfym till Alex min äldsta tjej ,så söt flaska.
 
Idag måste jag tvätta packa och städa för i morgon rullar bilen mot västkusten.
Känns lite si o så att dela på sommarhuset med svärföräldrarna men det är bara några dagar sedan har vi huset för oss själva.De måste få träffa barnen och Harry (hunden) Har såklart inget emot dem men det blir sååå trångt och sedan ska alla dela på samma toalett och komma överens :)
Men det blir nog bra de ska få vara hundvakt medan vi åker till Liseberg:)
 
Någon som har erfarenhet gällande hund och saltvatten?
Hört att det inte var bra för hundar,blev lite orolig eftersom vi tänkte ta med honom till havet för att bada.
 
Nej packa var det :)
 
Har någon slags reseångest ?
Önska att alla barn ville följa med men måste inse att de börjar bli stora och vill klara sig själva och göra annat.
 
 
 
ullie

har inget särkilt hört min yster har hundar som badar i saltvatten va ja vet
hoppas ni får det så härligt o att dagarna med de äldre går fort =)
kramar om o kör försiktigt

Svar: Har sett hundar bada här så det kan ju inte vara farligt , var min granne som sa ngt om att det torkar ut hunden ,kramar
mammansprinsessor

NICOLE

Den doftar ju så gott :D

Heléna

Så söt parfymflaska :D Härligt med semester, men det där med att dela hus med andra är inte riktigt min grej - fixar det när jag måste, men helst vill jag bara ha mina nära omkring mig i en stuga så där. Är väl lite för styrig av mig och har kontrollbehov så jag vill att saker ska funka på mitt sätt och då kan det bli knöligt med en svärmor :D Hoppas ni får det helt underbart hur som helst vännen :D Stor kram <3

Svar: Tack precis så känns det 🤣jag tror inte jag gör om detta så snart igen 😅just nu har vi åska o regn men haft en kanondag på Liseberg .kramar till dig
mammansprinsessor