17 år i staden

Min fina tjej 💕
 
såg på insta story att min systers dotter var på cirkus och såg på Maggio.
Det som Slog mig direkt var att det är Alex favorit.Hon såg ju henne på grönan förra året denna tid.
Var ju bara tvungen att ringa för att se efter vart Alex var 🙈jo men hon var och såg på Maggio.
Vi är väldigt lika jag och Alex när jag var i hennes ålder ,jag talade sällan om för min mamma vad jag gjorde eller skulle.
Det kom lite senare i livet och då blev hon min största idol och jag hoppas att jag blir det för min dotter ,jag kanske inte kan ersätta idolen Maggio men ni fattar grejen :)
Man mognar och får en sundare relation 
 
idag blir det till att hänga i poolen 
Det är så varmt ☀️
Kram
Emma Engström

Låter som bra planer med poolhäng! :D

Mirre Sweetwords

Hon påminner ju om maggio också =D. Klart att du blir det =D

ullie

åhh avis på pool häng

klart att du kommer bli det du är så gullig alltid
nej regnet kan komma på nätterna då gärna i massor men inte på dagen . så kan vi väl bestämma ?= =)

Jenny

Maggio är jätte bra sett henne 2 ggr i malmö o en gång på Töreboda festivalen.
Håller med ovan, din dotter påminner tom lite om henne. Hoppas du haft en bra helg. Kram

Eva`s blogg

hej du fina...ja det gör hon o såå vacker ...som sin mor :) hoppas allt är bra kram fina du

Svar: Men tack ❤️Söta du ! Kram
mammansprinsessor

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Så fint :). Det är ju så där med barn <3. Man har en liten bristande relation ett tag men sen växer den ihop igen :)

Svar: Tack jag tror också det är så:) kan ju hoppas i varje fall;)
mammansprinsessor