Cherry Cherry Cherry


I natt kom det äntligen regn och åska.
Ganska välbehövligt :)
 
Frukt och bär är en storslagen favorit här hemma och vi brukar köpa på vägen hem från skolan vid jordgubbsståndet, men blir lite besviken när man ser att gubbarna längst ned i lådan e ruttna.
Vilken lurig gubbe som sålde 3 för 100 kr till mig.
 
Hade en fikadejt med min äldsta dotter , det händer inte så ofta nu för tiden så man får passa på.
Jättemysigt i varje fall.
Ett år kvar sedan tar hon studenten helt galet.
 
Nu ska jag strax gå iväg till affären behöver köpa tillbehör till kvällens middag som idag blir pannkakor.
Sedan behöver vi avslutningsfika till morgondagen  och jag håller mina tummar o tår att det inte blir regn som min väder app visar.´Första året jag inte får vara med på Englas skolavslutning :(får inte plats i kyrkan.
Med Novas klass har vi fika på skolgården.Sedan blir det gemensam promenad till kyrkan så jag antar att vi föräldrar är välkomna vi med:)
 
 
 
 
 
emma

så fina ljusstakar det där!

Angelica Wåhlin

Här kom det också äntligen regn! & körsbär är ju verkligen underskattat, såå gott ju :) Kram

Eva`s blogg

Ja du barnen växer snabbt!! o körsbär åt jag i Grekland såå gott gott kramis o fin kväll

ullie

fikade hos min kusin idag o hon hade köpt två askar o det va flera st . jordgubbar ruttna i botten tråkigt

ja tog en morfin o somnade runt 04 o sov till 13 hi hi ja men ja brydde mej inte sa ja sover tills ja vaknar måste ju ha sömn o ikväll har inte ryckningarna börjat ja vågar inte tro på nåt bra
natti kram från mej o fin morgon dag

Jessica Högberg

Man önskar att man orkade gå tillbaka med de "fula" gubbarna...

Svar: Eller hur:)
mammansprinsessor