Fotvård tack


Jag beställde fotfilar och lite annat som man bör ha när man ska fixa sommarfötterna :)
Jag har aldrig någonsin varit på fotvård ,vill inte skrämma ihjäl någon:)
När jag såg på skincitys hemsida att det fanns så här bra grejer till fossingarna ville jag gärna prova.
Köpte tidigare fotpåsar från apoteket men tycker det var lite snuskigt att gå omkring flera dagar o flagna skin överallt, hur svårt kan det vara att fila?
 
Hur gör du för att få fina sommarfötter?
 
 
 
 
 
 
 
 
Miss Philipsen

Jag filar fötterna regelebundet men jag tar ofta någon bodylotion på fötterna och tar sedan på mig strumpor och låter de gå in ordentligt i fötterna, de blir lenare och behöber filas mindre... :)

Lisa

De ligger bland mina favorit på skincity också, men har inte beställt än. Mina fötter är ingen kul historia just nu så jag hade sannerligen behövt. 😇

Eva`s blogg

Läste ovan o här har vi värme fast blåsigt men så skönt ...fötterna ja dom är jag noga med, filar scrubbar, smörjer varje kväll med fotkräm..o nagelbandskräm...så håller jag koll ofta så dom är fina :) kram o go kväll fina

Biggeros

Så gin er Harry är och jag förstår så mycket glädje han ger er alla😍
Glad Midsommar 🏖☉🇸🇪