Fransar och bryn

 
I höstas gjorde jag en microblading hos en superduktig tjej.
Jag var jättenöjd verkligen.
Tyvärr försvann den lite väl fort 
Man ser att lite finns kvar och det är enkelt att fylla i med penna men jag orkar inte måla mina bryn.
Jag har så ljusa bryn så nu var det hög tid att färga både bryn och mina fransar.
Hittade Vallentuna hudsalong på instagram och bokade direkt så i förmiddags fick jag färg och form igen.
Tog lite mörkare än vanligt på brynen men det lägger sig om ngn dag.
 
supermysigt ställe ,jag fick huvudmassage medan färgen verkade hur underbart låter inte det🤩 och nästa gång tänkte jag ta med min äldsta dotter så vi kan göra en varsin ansiktsbehandling 💕
 
Brukar du gå till salong eller fixar du själv ?
 
 
 
 
 
 
npfmorsan

Vad härligt det låter 😀 själv behöver jag både klippa o slinga o fixa brynen
Jag föredrar att gå till salong o bli lite ompysslad 😀 plus att jag är svindålig på att noppa själv haha, ha en bra onsdag kram 💕

Miss Baby Peaches

Önskar att jag kunde få till en salong och fixa bryn och fransar men har knappt några bryn att fixa!

Angelica Wåhlin

Låter underbart! Jag fixar mina själv, men har faktiskt tänkt testa salong när det finns tid :)