Loddo.se

Detta är ett samarbete med loddo .se

Jag har hämtat ut min härliga box från loddo
Juniboxen innehöll en del härliga somriga nyheter.
 
Denna ansiktsmask är jag så nyfiken på ,detta får bli söndagsmasken:)
Vitamin drinken med mango ingefära från Gainomax är en törstsläckande dryck med vitaminer och mineraler  och BCAA.Innehåller även zink som skyddar cellerna mot oxidativ stress B-vitamin för minskad trötthet och utmattning..Vitamin C och D för immunsystemets funktion och BCCA för att boosta proteinsyntesen i kroppen.
 
Denna gång innehöll boxen 9 härliga produkter.
Vill du också få hem en låda full med spännande och varierande nyheter för hela hushållet så kan jag ge dig 10% rabatt på din första loddo beställning om du uppger koden po17 HÄR
 
 
Här kan du läsa på mer produkterna och även beställa din första loddobox och glöm nu inte att uppge koden po17 så ger jag dig 10%rabatt på din första loddobeställning:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ullie

ja men det ligger otroligt fint hr vid vattnet o massa säge det är underbart här du får googla o kolla bilder så himla fint vid munksjön o allt fint runt omkring med nybygda hus o affärer

fin söndag kramar

Eva`s blogg

Härligt med nya saker, o gult så fint just nu har jag köpstopp :( ha en underbar söndag finis kram