Exuviance & Paulas choice


Ja men då har jag hämtat ut ett paket från skincity :)
Jag älskar att beställa från deras hemsida och som vanligt blir det alltid en liten trevlig överraskning som idag tex fick jag en tygpåse som jag kommer använda flitigt när jag shoppar;) och lite produktprover i en necessär
sist men inte minst den söta dockan.
Det var denna jag beställde denna gång och det är en super retinol från märket exuviance
Denna kommer jag att applicera på rengjort ansikte och hals, sedan tar jag mitt serum och avslutar med nattcreme.
Jag börjar med att använda denna 2-3 kvällar i veckan eftersom att huden måste vänjas vid retinol.
 
Super retinol concentrate är ett kraftfullt djupverkande koncentrat som stimulerar cellförnyelse och bidrar till en fastare,spänstigare hud med förnyad lyster.Retinol verkar på ålderstecken och jämnar ut pigmenteringar och är även bra för hud med finnar.
 
På köpet fick man denna exfolierande coctail som arbetar aktivt på solskador ålderstecken för en ungdomligare hud och förnyad lyster.
En peeling eller exfoliering sveper bort gamla hudceller och sätter fart på cellförnyelsen.
Denna kommer jag att använda tex under min nattmask och några ggr i veckan efter rengöring sedan lägger  jag serum och dagcreme över den.
 
 
 

Ska bli spännande att använda retinol har länge velat ha en produkt med retinol så jag har höga förväntningar:)
 
 Nästa projekt blir att hitta ett bra solskydd.
 
Tycker du om hudvårsdprodukter?
Har du använt någon av dessa?
 
 
 
 
Alice Lindström

Roligt med nytt!

Netti Starby

Så fina produkter du fick hem! :-D Kramis

Natalia Richardson

Fina packet.
Hoppas allt är bra med dig gumman?
Kram kram..

ramona

Spännande med nya produkter :) Dessa har jag inte testat. Letar fortfarande efter det som fungerar för mig, inte hittat det än tyvärr, och då har jag testat mycket. Tack för tipset <3

Eva`s blogg

har inte provat dem, jag roller mitt ansikte 3-4 ggr i veck sen bio oil såå mjukt o skönt det blir :) berätta sen vad du tycker kram kram

Sussi

Hoppas den uppfyller alla dina förväntningar :)