För ett år sedan


Precis som rubriken lyder :)
Blev tvungen att titta på de bilder jag tog förra året denna tid.
Alltså vi är så långt bort från våren vi kan komma känns det som.
 
Vaknade till -11 denna morgon
Halt som fan på vägarna är det också är livrädd att slå på baken när jag rastar Harry.
Nu e jag så trött på halka och snö att jag snart emigrerar till varmare breddgrader.
 
KÄMPA VÅR KÄMPA !!!!!
 
 
Till och med nya vita sneakers hade jag införskaffat till Nova denna tid.
 
 
Söt tandlös Nova med snödroppar i sin hand.
Nu mina vänner ska jag dra på mig vinter kläderna och bege mig ut på en hundpromenad i kyla och ishalka det känns inte lockade någonstans ;)
 
KRAM
 
 
Netti Starby

Haha vad kul att vi skrev liknande inlägg och härliga bilder! :-D Kramis

Biggeros

Visst är vädret lustigt och nu borde ju våren har visat sig. Här har det regnat över en månad. Jobbigt! Tänk vilken skillnad det kan vara från år till år/ kram

MADDISENJ.SE

Ja det där känns väldigt långt borta just nu... Heja våren!!

MALIN

Så roligt med tillbakablickar! Kram

ullie

söta Nova
ja du visst är det skillnad i dag har vi tom pratat om NÄR kommer dessa snö drivor att smälta o försvinna suck vill ha sommar o vår

Carro

Så sjuk skillnad det kan vara, längtar så mycket efter vår nu!!! :)

jannice

Jsag längtsr verkligen efter vår nu... bort med snön. kram

Eva`s blogg

Ja du i dag är det ryss kyla här fy för den lede ...svin kallt vägrar gå ut ..ha en fin kväll kram kram

Miss Jennifer

Vilken fin tjej :D

Svar: Tackar:)
mammansprinsessor