Helgen närmar sig

 
Helgen närmar sig ....
Lunch sedan ska jag i väg och hämta hem mina godingar från skolan.
Alexandra som alltid är ledig från gymnasiet varje fredag har sällskap av pojkvännen här hemma,jag tyckte vi kunde åka i väg på ngt trevligt café men det var tydligen inte så populärt :)
jaja vi får tillsammanstid i morgon då vi ska iväg på den stora finalen av melodifestivalen på friends arena i solna ,Alltså så grymt roligt det ska bli.Jag och mina två äldsta tjejer blir det som åker i väg.
 
Ska bli riktigt spännande att se finalen på plats, det var många år sedan jag var på mello,sist var när vi bodde i övik men det var bara deltävling och genrep och Alex var väl en 7 år då.
Ska blir superkul verkligen.
som vi längtat.
 
 
 
 
 

Önskar dig en fin fredag här blir det en lugn hemmakväll med familjen.
Måste passa på och avslöja att i morgon får vi en ny familjemedlem som ska flytta in till oss :)
 
KRAM
 
Johanna Utterberg

Så mysigt med helg nu och vad kul att ni ska se mellofinalen på plats! :) Hoppas helgen blir mysig! sv: Åh så kul att du vill ha en sån vas, jag är själv sugen på dem nu när jag har packat upp dem, och du är så välkommen in i webshopen för att kika bland mina Ernst-produkter! :) Kram!

Pauline Hurtig

vad kul att ni ska och kolla :D

Matilda Berlin

Men herre vad gott det såg ut med jordgubbar och choklad! MUMS <33

Eva`s blogg

Åh va gott så det blev en hund? he he bild får du visa kram å fin lördag

MADDISENJ.SE

Vad roligt att se det på plats. Hoppas ni får en riktigt fin lördag!

Miss Jennifer

Men mums!

ullie

nej men va skoj det ska bli . har du en lampa på väggeb har du haft innan ? som jonna har brukar alla säga här bredvid mej vet inte om du följer henne eller linda som har såna fina.
oj va fina blommor va mysigt kram kram

Svar: Tack lampan köpte jag i höstas och kommer från jotex ,Ingen aning om Jonna har likadan:) men frågade mina tjejer och det hade hon tydligen haha.kram
mammansprinsessor

jannice

Vad skojigt!=) ha en fin helg och vecka. kram