Melodifestivalen 2018

 
Nu Kööööör vi .....
mello 2018 på friends arena 
 
Så här såg det ut två timmar innan det drog igång 🎉
Finaste Engla med lysande mello hatt och stjärnspö ✨
Bästa tjejerna på plats 
 
 
så himla kul att se finalen på plats med de bästa ❤️
 
 
Såg du mello ?
vann rätt låt ☺️
Benjamin var grym och vi tippade på att han skulle vinna:)Fanns en del bra så det var oerhört spännande.
Själv hade jag svårt att sitta still till Mendez :)
 
 
 
idag känner vi oss lite trötta 🤪kom hem sent det var svårt med taxi men tids nog kom vi hem 
 
kramar 
Netti Starby

Vad kul att ni var där! :-D Kramis

NICOLE

Jag hejade på Mendez jag :) Kul att vara på plats!

Eva`s blogg

Förstår att ni gillade att vara där, jag föredrar sitta i soffan o kolla :) bekvämt ja Mendez låt är dans dans ...Benjamin var o är super bra tycker jag sov gott kramis

ullie

har ju sagt benjamin redan från start så ja det va ju bra ville inte han den andra killen me sin godnatt sömn o typ lånat låt av nån annan nä tack rätt låt vann
ser ut att ni hade mysigt huvudsaken <3 kram

Matilda Berlin

Men alltså guuu vilken dröm när man var liten, hihi! <3

Johanna Utterberg

Tippade också på Benjamin ;) Vad kul ni verkar ha haft tillsammans där på plats :) Kram

Miss Jennifer

Men åååhhh så kul :D

Jenny

Så roligt att va på plats på finalen. Kan tänka mig det va bra stämning :) Så fina barn du har och så lik du och din äldsta dotter är tyckte jag. Kram

Svar: Tack söta 💕ja hela friends arena gungade så det var verkligen kul 💕kram
mammansprinsessor