slaskväder

Dagens lunch blev mozzarella sallad 
 
Alltså vad är det med detta väder ?
Jag orkar inte 
jag vill ha vår och sol nu
jädrans tur man har köpt stövlar som tål vatten 
Det har i princip regnat/ snöat hela dagen/kvällen blir fint när det fryser på under natten😫
En som ligger vid min sida hela tiden 💕
 
 
Som sagt tur man har hyfsat bra kläder i detta  skitväder när man går ut på långpromenad med Harry the Boy 
vägarna e ju dränkta med stora vattenpölar 
När vi kom hade vi fått leverans 
Harry äter bara torrfoder från veterinären.Han tål inget annat.
 
Nova blev glad när vi hämtade henne på skolan 
 
Jag känner mig som en hund jag är så trött ;)? Vet inte om det är vädret eller alla nya intryck ?
Kanske all motion jag får haha 
 
Önskar dig en härlig kväll 
kram 
 
 
Netti Starby

Vädret är verkligen skit men nu är det inte långt kvar till våren :-D Kramis

MALIN

Salladen ser såååå god ut! Kram

Marie Karlsson

Vetzoo beställde vi också ifrån till vår Bellman, samt så rart då de vill vara nära. Så glad hon vart tösen =D
ja usscch sicket blask

ullie

ja gnäller ju inte om snön för ja vill ju inte ha kvar vinter o regnar det försvinner snön så ja på med mera kläder

söt han e

ramona

God morgon :)
Vilken sötnos till vovve. Är ju så blött ute, gick rakt igenom skorna igår under promenaden. Men jag har på känn att det snart vänder, det borde det göra. Hoppas du får en fin dag

Fröken M

Det är regnbågs chilli på bilden, men googla snopp chilli och få dig ett gott skratt vettja !
Tror dom skulle göra succe i salladen eller på grillen när man har lite festligheter...
Kvällens stora snackis ;)
Kram

Svar: Haha jag måste googla nu 🤣🤪
mammansprinsessor