Vitt


Nu längtar jag så in i norden efter våren.
Köpte en vit härlig kofta och en vit skjorta med puffärmar från Gina
Längtar till våren och värmen men minusgraderna håller i sig och snön ligger på marken men snart så.
 
Fick hit sotaren i morse herregud vi har haft våran kamin i 3 år . Björn tyckte jag skulle ringa och avboka sotaren eftersom vi inte haft kaminen så länge men jag insåg att det var nog dags eftersom vi fick ett brev från dem att det var dags för sotning.Jag blev tvungen att leta fram i bloggen när vi skaffade nya kaminen:) tänk så bra med bloggen att kunna gå tillbaka och se hur det egentligen var och vem som hade rätt:) Björn tror att allt hände för typ ett år sedan:)Han brukar säga att vi varit tillsammans i några år när någon frågar honom:)inte att vi varit ett par i snart 14 år.Skitgubben:)

Dessutom talade jag om att sotaren lär behöva en stege för att komma upp på taket.
Men det hade sotaren med sig :)
Okej när sotaren kom behövde  han såklart en stege från oss:) läääääääängst in mot garageväggen hänger våran enorma stege och vi har alltså fullt med prylar i hela garaget det går inte att komma förbi och fram utan man får kliva över allt,Gissa om jag var glad?
Så himla bra framförhållning men nu vet vi det till nästa gång.
 
Nu ska jag sleva i mig lite lunch sedan försöka vila bort min huvudvärk
Tonåringarna har sovit bort hela förmiddagen (lediga) men ska skicka väg dem för att hämta tjejerna från skolan när det är dags.
 
Önskar dig en fin onsdag
KRAM
 
 
 
 
Netti Starby

Vad typiskt med stegen och längtar också till våren :-D Kramis

ullie

vill me ha en sån där skjorta . så snygg o koftan så mysig ut me
behöver lite nytt nu tycker ja
ja vill ha vår nu så sotaren kan komma hit me om han har våren me sej :D