Dansuppvisning

Ingen som kan klaga på vädret varje fall:)
Hej Fina
Det blir inte så mkt tid över till datorn i det fin fina vädret,men en liten uppdatering vore på sin plats:)
Denna underbara lördag har vi som mest tillbringat på sports club där mina två minsta tjejer haft dans uppvisning, De går ju i olika grupper och bägge hade genrep olika tider sedan två olika shower på det.
Jätteduktiga och så kul att se dem uppträda, Vi är stolta föräldrar och även tonårssyrran hängde med och tittade:)
 
 

I morgon är det morsdag , Kommer bli en dag med blandade känslor, saknar min egna som inte finns med oss längre,sedan känns det så fånigt med en dag då vi ska fira mors dag på,varför inte fira alla dagar i stället:)
Det blir så krystat och fel
Det är ändå jag som får ta hand om hushållsysslorna :)
 
Nu ska jag natta hunden ,han e som ett litet barn som vill bli ompysslad i sin hundsäng innan vi släcker ner o säger god natt, Vi kommer garanterat bli väckta av hans härliga stämma när Alex kommer hem i natt:)
Hur tusan ska man få bort skället på nattetid? vänjer han sig ? Borde han inte höra att det är hon som kommer?
Han har faktiskt börjat sluta skälla när jag kommer hem ensam och det är väl ett gott tecken.
 
Kram
 
 
 
ullie

Tänk att du nog inte vill vänja dej utav skället nattetid en så skön känsla säger min syster som haft hund att han passar mej o pier vid minsta lilla nån går bredvid gården så kanske du inte vill ändå =)
melon åh va gott blir ju låst hemma så handlar inte så mycket just nu saknar melon =)
fin söndag vännen kramar

Netti Starby

Vad kul att töserna uppträdde och var jätte duktiga. Ha en fin dag! :-D Kramis