Namnsdag och dubbelkalas

 
 
Jag kom ju på under förmiddagen att Linnéa dagen är idag.Nova heter Linnéa i andra namn så självklart firar vi det 😀
 
 
En till som heter Linnéa i andra namn är Tessan min systers dotter och idag var vi bjudna dit på födelsedagsfika för att fira Tessan och sin bror Dennis som fyller år !
Tyvärr fick jag bara med ett födelsedagsbarn på bild ☺️
 
underbart väder och det har det oftast alltid varit när vi firat dem,Maj är en underbar månad.
 
Dagens jag i skönaste nya kjolen från HM
 
 
 
Älskar volanger ☺️
Bästa tjejen 💕love you stoppa tiden du blir så stooor min lilla tjej.
 
Kram 
 
ullie

alltså Hur är det inte nu med volangkjolar o omlott kjolar igen å så poppis o fint såklart
ja i dag kom solen igen hurra glad e ja =)

Dixi Wonderland

Vilken fin outfit du hade :D

Jenny

jätte söt outfit och fin kjol. Mysigt med kalas och tårta.Kram

Biggeros

Wow så brun du är och snygga kläder!! Ja, det blir en hel del firande under våren=)Kram

Wanderlust by Jona

Lät verkligen mysigt, och kjolen var ju bara så fin! :D

Erika

Jag gillar verkligen din blogg!
Älskar volangkjolen!!
:D

Svar: Tack vad glad jag blir :) kram
mammansprinsessor

Eva`s blogg

super snyggt o fin e du :) trevligt med firande :) jag köpte oxå en kjol men maxi längd :) så fin ..kram å fin dag <3