Ska vi baka paj i värmen


Jag och barnen slängde i hop en blåbärspaj efter skolan i värmen.
Gud så varmt vi har det:)
Nej jag klagar inte men liiite regn behöver vi allt.Det är så galet torrt och den där jädrans pollen som är överallt o ingenstans, jag torkar o torkar men samma visa återkommer.
Sedan en hund som blir typ gul så fort han lägger sig på altanen gör inte saken bättre;)
 
 
Så mysigt att fika med tjejerna och kunna samtala om dagen och om bara två veckor har de sommarlov.
Klokaste tjejen som alltid har de bästa svaren på livets frågor:)alltid så snäll och omtänksam.

Trots-Märta e lite knepigare;) Har ett sjuhelsikes humör men söt som socker.
Man får helt enkelt passa på att njuta medan de e små för snart är de snobbiga tonåringar som inte vill ha med mamman att göra:)Jag har två äldre så jag vet:)
Nu ska jag springa ner och hjälpa tjejerna med poolskyddet det är dags för bad.
 
Kram och var rädd om dig.
emma

åh vad gott

Svar: Tackar:)
mammansprinsessor

elisabeth

ååh så gott det ser ut...mums!! :)
haha har faktiskt två tonåringar som gillar sin mamma...får höra att jag är kul att vara med..men visst blir de lite trotsiga också ;) kramar

Svar: Tackar , ja mina e ju lite äldre och nu gäller bara killarna för tjejen:)kramar
mammansprinsessor

MADDISENJ.SE

Men mums vad gott!

Biggeros

Vilket toppväder ni har!! Gud, så gott med blåbärspaj med gott sälkskap!

Svar: Ja vi har varmare än ni i Spanien 🤪☀️Kramar
mammansprinsessor