Torsdag

 
 
Vaknade med typ 17 grader kalllare temperatur gentemot gårdagens hetta.
Vilken köldchock hade behövt handskar i morse;)
 
 
Slängde ut våran mönstrade IKEA matta och tog in Novas runda matta till vårat somrum som blev så mkt bättre.Men jag måste först köpa en ny matta till Nova innan jag kan sno hennes;)
Sedan det där med fotografering ,så fort jag ska ta kort så kommer den här svansen efter mig :)
Han följer mig precis överallt ,går jag på toa sitter han utanför o väntar typ.
Så jäkla pigg o alert för att snart bli 6 år:)
Tur han e snäll o söt.
 
 
 
Avslutar med att önska dig en fin Torsdag har två barn som tjattrar i öronen på mig att jag får svårt att koncentera mig 😁
 
KRAM
 
 
MADDISENJ.SE

Ja fy idag har jag frusit. Skaplig temperaturskillnad men ändå härligt med solen :D

ullie

ja det ser jätte fint ut me den mattan

grr ja blir galen iag oxå o lägga upp bilder
för att inte talal om insta där åker man ju ur direkt man ska skriva en kommentar o sen kommer man inte in på den mera suck
hua va kallt hoppas bara sommar blir varm o solig i år

Miss Jennifer

Så fint du har det hos dig :D

Wanderlust by Jona

Åh så fint ni har det! :)

Erika

Vad fint ni har det! Så mysigt.