Grått väder

 
Godmorgon fina.
 
Alltså det är grått grått grått och lite duggregn.
Bilköerna var enorma i morse så vi lämnade busshållplatsen och gick till skolorna för det gick betydligt snabbare.
Engla har slöjd och den är på annan skola så hon gick ensam medan jag följde Nova halva vägen för sedan stannade kompisens mamma och plockade upp,tur de oxå var lite sena som oss:)
 
Engla var så söt i morse :)
Hon stod och tittade på mig när jag skulle sminka mig och hon frågade om hon fick hjälpa mig, haha nja hon fick dra rougeborsten en snabb vända på mig sedan var det bra;)
Hon började prata om färg på ögonfransar och lite så hur vännerna har,själv tycker hon mörka är fina, jag kan var ju tvungen att hålla med lite där eftersom jag målade precis en svart mascara på mig själv.
Men talade om att har du ljusa fransar o bryn så kan man välja och det kan man inte om du har mörka, ja nu är hon inte riktigt jätte intresserad av börja sminka sig så tro inget annat hon e bara 11 år. Men det var en sådan gullig dialog där i badrummet i morse.
 
 
Amelia Jul med fröken Wahlgren på omslaget och jag belv så nyfiken på skorna hon har på sig(första bilden) ,så coola undrar om det är INUIKII ? står ingenstans i tidningen.
 
Med tanke på Pernilla Wahlgren ikväll är det äntligen dags igen:)
Först cirkus Bagge som jag tokgillar sedan Wahlgrens värld .
Det är min kväll det.
Ser du på någon?
 
KRAM/P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eva`s blogg

yess Walhgrens värld skall se hennes show oxå i april :) med syrran skoj ..ja Linda o jag har en super relation trist att man inte har det med alla sina barn men vad gör man? kram fina

Svar: åh vad roligt att se showen:) ja vi är lite i samma sits du o jag.kramar
mammansprinsessor

Netti Starby

Vilken gullig dialog ni hade om smink och jag gillar också wahlgrens värld :-D Kramis

elin

Gud vilket fint porslin<3

Joanna-livet med psykisk ohälsa

Gillar inte vädret nu men det bjuder in till mys

Svar: ja verkligen man får göra det bästa:)
mammansprinsessor

Elisabeth

Minns så väl när min tjej började intressera sig för smink..då tyckte hon att ju mer desto bättre hihi..tur man fick henne att förstå såsmåningom att less is more 😁 döttrarna brukar se upp till sina mammor i den åldern,iaf gjorde min det!!🖤 gillar oxå Pernillas stövlar :) kram💕

enna

Hon är ju bara för gulig :)
Ps. har frågestund på bloggen så in och fråga ;)

ullie

allt för att synas hon är överallt hon eller dottern
men mysig dukning älskar ju blått på tallrikar o sånt porslin
så söt hon e så mycket tankar har de o funderingar om allt :D

Matilda Berlin

Hihihi! Men åh vad söt! Perfekt start tillsammans på morgonen ju, tjejstunderna på toa =) Kram <3

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Så sött av henne!

Mirre

Hehe Bellis skulle nog vilja sminka mig med, men hmm kanske inte då fniss