vi dansar igång den grå dagen

Slet åt mig denna tröjan på HM igår sååå fin tycker jag.
 
Godmorgon Lördag
 
Jag och Engla har sovit gott på övervåningen vi tog plats i Alex säng:)
Det blev sent för barnen igår kväll ,de var på skoldisco.
Först ut var Nova sedan lämna Engla som fortsatte till 21,30
Kul hade dem i varje fall :)
 
Denna gråa dag är det dans för tjejerna
Känns som halva dagen går till att lämna vänta och hämta.
Direkt efter så åker vi och firar min bror som fyllt år.
 
Vad händer hos dig denna dag?
 
KRAM/P
 
 
Yasmine

Hos mig händer typ ingenting. Lite pyssel och lugn och ro innan det är dags att sova! Kram

Biggeros

Ja, dessa hämtningar från discot har man varit med om många gånger. Det var ett tag sedan🤔
Tröjan ser snygg ut! Kul att unna sig något i den gråa vardagen🤗
Kramiz

enna

Så fin tröja, kommer passa dig riktigt bra :)

Emma Engström

Åh, tröjan var verkligen fin! :D

Eva`s blogg

Åh va fin den kommer klä dig super!! ja jag jobbade :) men nu är det fridag wiii kram kram

Jenny

Åh den såg jätte fin ut

Svar: Tack nu vill jag ha tillhörande kjol också:)
mammansprinsessor