House of doctor

 
Klickade hem den fina spegeln som jag suktat länge efter.
Supersnabb leverans.
Jag är toknöjd.
 
Hej Fredag
Nu kör vi höstlov, så underbart.
Planerna är att vi ska åka till Säffle/Karlstad och hälsa på barnens farmor/farfar som precis flyttat till lgh.
Sedan blir det väl lite halloween firande.
 
 
Till något som berör mig denna kväll.
Känner ett enormt medlidande gällande Jocke o Jonna.Jag tycker så oerhört synd om dem.Jag hade ingen aning vilka de var för ngt år sedan men när barnen pratade om dem konstant och såg deras videos så blev även jag nyfiken o ville hålla koll på vilka det var:) så av den anledning ville jag följa dem på insta.Blir så ledsen över hur förlossningsvården /sjukvården ser ut. Riktigt jäkla skrämmande,men jag är inte förvånad.Blir även rädd över hur onda människor det finns där ute på nätet, som sprider hat till dem, När hon redan ligger ner. asså jag skulle inte orka med detta för en sekund.Jag hoppas verkligen att Jonna får den hjälp hon behöver,att hon snart får föda sitt efterlängtade barn,blev så berörd över hennes senaste videos,Att behöva dela rum på psyket trodde jag inte var en möjlighet ens.
Jag hoppas allt ska gå så bra för dem.
Jag kan inte sluta tänka på hur sjukvården ser ut och ville bara dela med mig för jag har svårt att tänka på annat jag blev så tagen.
 
Nu ska jag försöka ha lite fredagsmys med familjen
Det blir idol och massa gott.
 

 
KRAM/P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Matilda Berlin

Men alltså GUUUUU vad fint du har det!!! Kram fina <3

Eva`s blogg

mysigt du fixat gumman, ja jag håller med har iofs inte följt så men läst hur andra behandlat detta unga par fattar inte hur man kan göra så! hoppas ni får en fin vecka kram <3

Emma Engström

Spegeln är verkligen galet fin! :D

Elisabeth

Fin spegel var har du köpt den o var den dyr? Behöver mer än bara badrumsspegeln här 😁
Gällande sjukvården så suger den o har så gjort i flera år..inte ett dugg förvånad att jocke o jonna inte fpr hjälp..har själv jobbat i motvind i mpnga många år men får ingen hjälp. Lägg pengarna på äldre sjuka o våra barn säger jag!!!
Jag är precis som du..fattade inte heller vrf kidzen följde jocke o jonna..men har fått upp ögonen på ety helt annat sätt nu..hat läst jockes böcker o blev så tagen..alltså hur faan kan man totalt negligera en grabb som behövde all hjälp han kunde få. Sviken av hela jävla systemet!!
Håller med dig,jag skulle nog inte orka stå ut allt det som dem gör..fjortisar som liksom önskar livet ur dem!! Har inte föräldrarna nån koll alls på vad deras barn gör??😠 Jag frågar o kollar mina kidz jämt..
Hoppas ni får ett härligt höstlov kramar 💕💕

Svar: Tack spegeln skicka jag efter kommer inte i håg sidan just nu;) men märket är hous of doctor så prova googla annars hjälper jag dig;) kostade typ 1500kr med frakt.Ja hemskt jag har pratat med tjejerna om hur man ska hålla sig på nätet och det är så himla viktigt. Hoppas ni också får ett skönt höstlov, kram
mammansprinsessor

Angelica Wåhlin

Men så fint det blev med spegeln! Kram

Mirre

Blev riktigt snyggt med spegeln

ullie

ja usch det är ju inte många som får det så usch så tråkigt alltså hoppas allt går bra

men gud så stor o snygg spegeln var
idag så kom vita vittsjö hem till mej kanske visar o den spegeln ja har är den mellan men såg nästan lite liten ut men har ju inte råd med en annan nu

kramar

Johanna

riktigt snygg spegel!

Netti Starby

Jag har totalt missat det angående Jocke och Jonna. Min dotter har också bra koll på dom och vilken fin spegel du har köpt! Kramis

starsinlife.blogg.se

Åååå den är Såå fin! Stå på min önskelista!