Shepherd


Så kallt det har blivit ute nu.
Fy avskyr att frysa och nu blir det bara kallare, så jag passade på att klicka hem ett par supersköna tofflor att strosa omkring med här hemma.
Jag gillar nämligen inte strumpor;)
 

Varma o gosiga.
Dessa kommer jag bo tills det bli vår igen:)
 
Tjejerna har varit hemma från skolan idag ,en har mått illa medans den andra hade lite feber igår ,men nu verkar vi vara återställda ,konstigt Engla hade lite feber förra veckan sedan försvann den lika fort men det tackar vi för.
 
Önskar dig en härlig onsdag kväll
Här ska vi slappa vidare.
 
 
 
 
Eva`s blogg

super duper snygga o ser sköna ut, jag kan inte bli för varm men var finns dessa? pris? stor kram

Svar: Tack Eva:) klickade hem dem från footway tror prioset var 375 kr på rean:) kram
mammansprinsessor

starsinlife.blogg.se

Ååå så söta😍undrar oxå vartifrån pris?

Svar: Footway ,om jag minns rätt var priset 375 kr på Rean:)
mammansprinsessor

mammatillmirakel.blogg.se

Vad mysiga dom ser ut, och samtidigt så nätta :)

Heléna

Jag är också frusen av mig och har tofflor med lurvfoder i när jag är hemma. Jättefina tofflor du har köpt :) Hoppas barnen kurerar sig snabbt! Kram vännen <3

MADDISENJ.SE

Vilka fina och mysiga!

ullie

håller med blått e flott
ja jag är som du avskyr strumpor o de åker av direkt ja e hemma men nu fryser ja så oå men det blev nya från rusta billiga 29 kr he he
fin morgon dag finaste ram

Jenny

så fina dom såg ut. gillar inte heller sockar, inte ens börjat använda det efter sommaren. men snart dags för det känner jag. Ha en fin dag! KRAM

Matilda Berlin

Men alltså guuu vad söta!! <3

Angelica Wåhlin

Jättefina, ser såå gosiga ut!

Celine

Så mysiga!

Biggeros

Vilka mysiga tofglor!! Jag har något liknande och de är lätta att tvätta och ta med sig på resan🤗

Eva`s blogg

Kikar in & önskar dig en härlig helg, jag jobbar hela helgen ....tog du normal storlek? kram ps/ bara beiga på rean

Svar: Tack detsamma men åh fanns det beiga det är ju finare:) kram
mammansprinsessor