Sminkbord


Jag som skröt över vädret.
Imorse var det inte skönt det var kallt och tur jag inte tog på mig kjol för jag frös till och med om benen.
Hua hua..
 
Har dammat av lite i Englas rum och försökt få bort lite plotter.
Lättare sagt än gjort när hon vill spara princip allt.
Skulle vilja göra om lite och köpa ny större säng, så man kanske får sova i fred:)
 
 

Tycker det är så fint med sminkbord men oftast hamnar en massa annat tjafs här:)
Jag vill också ha ett sminkbord med lite rolig belysning ,ser ju inget alls om dessa mörka mornar och belysningen i badrummet e inte den bästa.
Nog för att jag ser dåligt:) men det är kass belysning.
Linserna hur funkar dem idag? ,precis som jag skrev igår ser superbra på långt håll men att se ner i mobilen är omöjligt;) kunde inte läsa på förpackningen på ICA :)vet i tusan vad jag kom hem med:)
 
 
Du kan man åtminstone veta vad som finns på detta bord ,får se hur länge det varar.

 
Nu dricka te sedan läsa saga och natta barn.
Håller på att läsa zombieboken kanske inte det bästa läsval inför nattetid :)
 
KRAM/P
 
 
 
ullie

hej vännen
jo hon sa vet du att du har starr? o ja sa va det är väl gamla som har det ? hon sa har dina föräldrar ja båda har op för det o hon sa jodå över 40 får man det ofta ifall det är ärftligt
ska se det ska bli oget hur det nu är innan de gör något men ja känner ja ser suddigt ibland

ja du det va 14 här idag men ja trodde nog lite till skulle va varmt ?
ha en fin onsdag kramar

Mirre

Ja sminkbord är så fint, blir nog ett i tösens rum med då intresset finns sedan

Svar: Inte så mkt till smink där ännu men lite annat som bodylotion och hår prylar ☺️
mammansprinsessor

My Nordqvist

Håller med om att det hamnar väldigt mycket på sminkbordet än vad det borde haha ;)

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Så fint!!

Matilda Berlin

Agreed! Så fint - men hamnar alltid så mycket annat där, haha! Kram <3

Eva`s blogg

he he ja tjejer du vet ;) så fint det är ett sådant ville man ha då man var liten eller yngre men ack det var en dröm bara ...ha en fin dag gumman kram

Svar: Ja visst var det så ett sminkbord stod högt upp på listan men aldrig fick man ngt 😝Kram
mammansprinsessor