Twinkle


Hej Fina.
Mannen har kommit hem från Krakow så nu är ordningen återställd här i hemmet.
Som vanligt har han alltid med sig presenter hem till oss.
Fick den fina marc Jacobs parfymen som doftat magiskt.
 
Jag har passat på att uppdatera lite i badrumskåpet nu inför hösten:)
Nyx paletten använder jag som rouge jag kan inget om contour och inget jag vågar ge mig på heller:)
 
Skrubben var riktigt bra man kände sig verkligen ren o fräsch o len i huden efteråt,trodde inte på denna men så fel jag hade;) så tips på den.
Rosorna står sig även fina fortfarande som jag fick i torsdags.
Blev så glad när jag kom hem på kvällen efter tjejernas dans och såg en jättebukett på köksbordet med ca 40 rosor:) som jag spritt ut i huset i olika småvaser.
 

KRAM
Annelie

älskar den parfymen! :)

Heléna

Härligt att du fick en parfym som du tycker om :) Svårt att köpa dofter till någon annan eftersom det är så olika i vad man tycker doftar gott. Underbart med en massa rosor <3 Hoppas du får en fin fortsättning på kvällen vännen <3 Stor kram <3

Jessica Högberg

Vilken fin parfymflaska!! Doftar den gott också så är det ju toppen, haha. Hoppas du har en fin start på veckan

Eva`s blogg

Ja dom är fina deras flaskor, har inte testat den doften faktiskt skönt att ha maken hemma :) kram å fin dag hjärtat <3

Biggeros

Wow 40 rosor. Inte illa!!!
Jag har alltid suktat efter Daisy flaskan och doften är blommig=)
Så skönt att alkt är i sin ordning när mannen är hemma=)

Johanna

Så söt parfymflaska! Och så fina rosor :)

ullie

men åhh va fint skönt när de e hemma igen
jodå ingen dör utav lite ljung inne å hade massvis dött för mej nu som haft det i flera år det är så fint o höstligt :D
kramiz

Angelica Wåhlin

Vad skönt att ha karln hemma igen :)

Celine

Är så sugen på den där parfymen!

Matilda Berlin

Men guuu vad fin han är!! <3

Jenny

alltid skönt när ens respektive är hemma igen. Vilken fin flaska, har några av dessa hemma. Jag samlar på parfymer så har många olika. men när min man vart borta brukar han köpa just Marc Jakobs dofterna :)