Alexandra 18 år


Idag för 18 år sedan föddes du vår vackra fina prinsessa
 
Väckte dig med bubbel och sång.
Dock får bubblet vänta till skoldagen är slut, kan ju inte komma in lullandes hur som helst på skolan.
 
Hur som haver så kommer vi fira dig med dunder o brak.
 
Jag älskar dig mer än livet min kloka genomgoa tjej.
 
 
 
frukost - födelsedag
Jenny

grattis till din dotter och dig att du vart mamma så länge :)

Ja jag känner jag måste de, har bara ett par byxor jag kommer i nu. vantrivs med hur stor jag blivit. så tänker att godis ska jag försöka sluta med. tror det blir super svårt då jag aldrig klarat av det. men om någon bjuder på fika som man bakat så ska jag äta det men undvika köpfika.
men de godaste jag vet är ju skräpmat som inte är nyttigt det kan jag inte sluta med. så får bli godis helt enkelt. Måste göra ngt :)

Svar: Tack snälla :) jag har varit mamma snart 28 år :) har en äldre son som fyller snart. ja sockerfällan e vi många som delar phjuh... jag motionerar en del med hunden men sockret måste bort här med. kram
mammansprinsessor

Emma Engström

Åhh grattis till henne!! <3

Netti Starby

Åh vad fint och stort grattis till Alexandra! <3 Kramis

Veronica

Så fint! Stort grattis till din fina stora tjej 🎈🎁🌺🎂
Kram!

Biggeros

Grattis till 18 åringen!!!
Tänk vad tiden går fort. Hoppas att hon blir grattad med pompa och ståt!! Vilket jag kan se. Förståndigt att hon får vänta med pompan till efter skolan😁😁

Angelica Wåhlin

STORT, stort grattis!! Kramar

Johanna

åh vilken härlig bricka och får på sin 18årsdag! :)

ullie

grattis till alexandra o grattis till mamma att du varit mamma så länge

du man fattar inte att tiden går så fort o ibland tycker man ja men hon va väl nyss 5 ? :)

Ha en fin fredag kramar

Natalia Richardson

Grattis Alex!!

Matilda Berlin

Men åhhh! STORT GRATTIS till henne <3

Elisabeth

Men oj har hon fyllt 18,vilken stor tjej du har..myndig o allt 😀
Hoppas hon fick en bra dag o vart riktigt ordentligt firad!! Hipp hipp hurra till alex i efterskott 🎉🎈🎂🍾 kram kram 💕💕