Engla 11 år


I dag är det Englas födelsedag:)
Grattis till världens finaste tjej som fyller 11 år idag.
Du är den varmaste genomklokaste tjej jag känner med hjärtat på rätt plats.
Jag älskar dig mer än livet.
 
Tårtan ville hon baka själv och dekorerade med ute tema:) alltså ni ser väl att det är gräs och blommor och jord i botten:) jättefin och god tårta.
 
 
Engla beställde pannkakstårta till middag ,Vi vuxna valde räksmörgås.
 
 

Jag tror vi har en nöjd tjej här hemma som just nu spelar sitt nya Nintendo med sina syrror och William, så litet o gulligt spel vi hittade på claes ohlsson. Nostalgi för mig o Björn:)
 
Jo jag vet hur våran palm ser ut :) ska klippa bort lite blad genast :)
 
 
 
 
 

En riktig kalas måndag hemma hos oss:)
 
Precis som det ska vara på födelsedagar.
 
KRAM
 
födelsedag
ullie

grattis söta Engla va mysigt alltså man fattar inte hur fort det går o de blir stora suck

nä ingen sol idag heller direkt så tråkigt nu tycker ja

Eva`s blogg

GRATTIS till tjejen hurra hurra så tätt du har dina tjejer :) kul att du är back in bloggworld ;) kramis

Svar: Yes Tackså mkt fina vän:) kramen
mammansprinsessor

Jenny

grattis till din söta dotter. åh så gott med pannkakstårta, fick jag en gång när jag var liten minns jag :)
Hoppas du har en fin tisdag kram

Matilda Berlin

Men åhhh! GRATTIS till henne!! <3

Elisabeth

Riktig kalasmånad ni har nu 😁 stort grattis till Engla i eftetskott 🖤🎂
Inga småknoddar du har längre 😄 kramiz💕💕

Svar: ja värsta kalastiderna e nu :) nä inga småbarn här längre, kramar
mammansprinsessor

Kristin

Stort grattis till Engla!! Många kramar från oss i Övik

Svar: Tack hoppas allt är superbra mer er?kramar
mammansprinsessor

Johanna

Härligt med ett måndagskalas :)

jag har alltid tur med vädret när jag är i sthlm :)

Julia Svensson

Åh så söt!!

ullie

tac k du gulliga
ja tror ja går hemma nu o ser allt liksom o blir väl aldrig nöjd men än lite i taget
ha en fin onsdag kram

Jennifer

Stort stort grattis, stor tjej nu ju :D

Therese Bjärstig

Vilket mysigt firande, ni har verkligen kalastider! :-D

Heléna

Underbara bilder och ett megastort Grattis till Engla i efterskott!!! Jag ligger lite efter med det mesta i tillvaron just nu och där även bloggen, men förr eller senare kommer jag nog ikapp. Stor kram vännen <3