Loddobox

 Detta är ett samarbete med loddo.se

Måndagens smarriga frukost.
Friggs majskakor med chiafrö och havsalt med avokado och tomat.
Majskakan med den ekologiska varianten från Friggs som innehåller bovete,ett nyttigt och hälsosamt val:)
 
Jag har fått min loddobox för September månad!
 
Alltid lika roligt och spännande att öppna lådan med olika produkter från loddo.
 
Som vanligt kan jag ge dig 10% rabatt på din första beställning och du kan avsluta din loddobox precis när du vill.
Uppge bara koden po17 så får du din rabatt.
 
 
Septemberboxen
Vad innehöll då lådan denna gång?

Grumme golvvåtmoppar som passar grummes flatmopp men fungerar också för att snabbt torka av golvet för hand,jag testade min ovanpå min vanliga mopp men ska nu köpa grummes golvvåtmopp för jag blev helt såld på denna.Så enkelt att torka golven och dessutom miljövänligt.

Smakis  En ny dryck utan tillsatt socker , inga tillsatta sötningsmedel eller aspartam acesulfam K eller steviakonserveringsmedel och färgämnen, tyvärr dissade barnen denna smak, de föredrog att pressa egen apelsin:)

Friggs majskakor med chiafrö och havsalt

Compeed skavsårplåster med omedelbar lindring och snabb sårläkning.

Luxurious volume thouchably ett volym shampo som gör håret mjukt.

Colour catcher  En tvättduk som förhindrar missfärgning när du tvättar dina kläder, lägg den tillsammans med kläderna i tvättmaskinen och plaggens hållbarhet och färg förlängs.

Gum effektiv tandstickas som kommer åt mellan tänderna.Fri från trä metall och latex.

njie Laktosfri proteinpudding utan tillsatt socker

Friggs majskakor med chiafrön och havsalt i praktisk portionsförpackning. perfekt att ta med i handväskan.

Nocco nocco caribbean helt sockerfri dryck

 

 Dagens goda och nyttiga mellis.
 
 
Låter detta intressant? passa på att klicka dig in på loddos hemsida och uppge koden po17 på din beställning så får du 10% rabatt på din första beställning.
Good luck
 
Kram Petra
ullie

men alltså första bilden den me havsalt HUUR go är den inte ? kan vräka i mej hela själv =)

hoppas du har det bra kramar

Pauline Hurtig

vad kul :D

Elisabeth

Ååh propudding är så jäkla gött fast jag föredrar vanilj eller caramell..vet inte men jag gillar inte choklad(om det inte är i godis ;))
Hoppas du kom in på min blogg kram 💕