Teddykappa

Tänkte visa dig min nya höstkappa , ja men utväxten är lika sann som den ser ut men det bjussar jag på🤪
 
Nu är det höst på riktigt.
Fy så kallt det blev.
Teddykappan jag köpte är så himla mjuk, varm och helt perfekt.
 
Tänkte faktiskt redan göra kväll har en Engla som sussar bredvid mig ,hon frös och hade huvudvärk så jag erbjöd att vara  nattkompis.
 
Godnatt fina 
❤️
ullie

vart köpte du den lite sån ja vill ha
jätte snygg o fy va kallt det va igår
ta hand om dej må så gott kramar

Eva`s blogg

Super fin gillas** jag köpte en i ullared för 249kr såg de ligger runt 700kr annars blir en klar favorit :) fin du är o ingen ser din utväxt bara du ;) kram kram

MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap

Riktigt snygg kappa!! Vart har du köpt den?

Svar: Lindex:)
mammansprinsessor

Johanna

åh så härlig kappa! :)
Hoppas E inte är på väg och bli sjuk

Eva`s blogg

Kikar in & önskar dig en ljuvlig dag bamse kram <3

jenny

jätte fin kappa, ser gosig ut. jag har färgat håret en gång på ett år, så din utväxt går inte ens att jämföra med min :)

Mirre

Så snygg kappa, har köpt liknande

elisabeth

wow så härlig den ser ut,du lär nog inte frysa i den i vinter :)

Svar: Suoerhärlig men tror den blir kall i vinter , det är mer en höstkappa☺️
mammansprinsessor